۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • یادداشت ارسالی عضو سابق گروهک تروریستی پژاک به اظهارات سیامند معینی در کلاب هاوس

یادداشت ارسالی عضو سابق گروهک تروریستی پژاک به اظهارات سیامند معینی در کلاب هاوس

  • ۶ آبان ۱۴۰۰
  • ۳۷۱ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، سیامند معینی در برنامه کلاب هاوس که در تاریخ سوم آبانماه برگزار شد، مدعی شده است که پژاک، ۳ کنوانسیون را امضا نموده است :

  • مین مورد استفاده قرار ندهد.
  • بچه های زیر ۱۸ سال را در جنگ به کار نگیرد.
  • در جنگ به زنان تجاوز نکند.

من حدودا ده سال عضو گروهک تروریستی پ ک ک /پژاک بودم و در سال ۱۳۹۷ از پژاک جدا شدم و علت جدا شدنم این بود که رفتار و گفته ها با هم خوانی نداشتند. بخصوص سیامند معینی که به داخل خاک ایران پا نگذاشته و در هیچ یک از عملیات ها شرکت نکرده و بیشتر زمانش را در اروپا می گذاراند و در رسانه ها بر طبل جنگ افروزی می کوبد و اگر هم روزی به کردستان عراق بیاید تنها به منطقه پنجوین به قرارگاه می آید و بعد از چند روز ملاقات هایی را با سران پ.ک.ک از جمله جمیل بایک انجام می دهد و دوباره از طریق فرودگاه سلیمانیه به اروپا می رود و در کل یک ساعت پیاده روی نمی کند.

نه کوله پشتی دارد و نه اسلحه کلاشنیکف دارد و با یک کلت کمری حرکت می کند اما امثال ما با کوله پشتی سنگین و شکم گرسنه و در بدترین شرایط جغرافیایی در کوههای شاهو و دالاهو حرکت می کردیم و آن هم در شب.

باید از سیامند معینی پرسید که او هم این شرایط را تجریه کرده است؟!

سیامند معینی مدعی شده که پژاک از مین استفاده نمی کند.

-جوابم این است یا اینکه سیامند معینی مین را نمی شناسد و یا اینکه دروغ می گوید پس چرا پژاک همیشه صدهها کیلو مواد منفجره تی ان تی _tnt را می خرد و در کمپ سرشیو و گلاله بمب درست می کنند؟ پاسخ مشخص است. چرا که سیامند معینی نمی داند که کمپ سر شیو گلاله کجاست. چون هیچوقت به آنجا نیامده است.

جوابم راجع به استخدام کودکان زیر ۱۸ سال در پژاک این است :

سیامند معینی نیروهای پژاک و نیروهای بخش نظامی را نمی شناسد. زیرا فرماندهان نظامی نمی خواهند سیامند معینی را ببینند.گفته فرماندهان نظامی دقیقا این است “ما کشته می شویم؛ سیامند در اروپا حرف می زند و از کشتن ما به بدنبال رانت است؟

من مدتی که در اسوس بودم سیامند را ندیدم تنها چیزی که می شنیدیم گویا سیامند امده قرارگاه در پنجوین و رفته با جمیل بایک ملاقات کنه و بعدا هم زود به اروپا برمی گشت حالا می گویی که ما افراد زیر ۱۸ سال را در جنگ به کار نمی بریم.

۹۵ در صد نیروهای پژاک سیامند معینی را ندیده اند تا چه برسد اینکه سیامند معینی بداند که افراد زیر ۱۸سال هست یا نه ؟

“سیامند معینی برو سایت کشته شدگان را نگاه کن ان وقت متوجه می شوی بیشتر کشته شدگان زیر ۱۸ سال هستند اگر شما بخواهید نیرو جذب کنید مسلما افراد ۱۸ سال به بالا به ندرت جذب می شوند و بیشتر افراد جذبی افراد خام و سنین زیر ۱۸سال هستند و حتی ما افراد زیر ۱۳سال نیز داریم.

جوابم راجع به گفته سیامند معینی درباره اینکه “در جنگ به زنان تجاوز نکند”.

جوابم این است ایا واقعا سیامند معینی می داند در منطقه شاهو چند زن و در چه شرایطی زندگی می کنند ؟

ایا سیامند معینی می داند چند زن و دختر در قلعه رش سلماس و کوه دالاهو هستند و چه مشکلی دارند ؟

قبل از هر چیز باید این را به سیامند معینی بگویم باید راجع به روابط خود با زن روزنامه نگار اسرائیلی که با او صمیمی هستی و به بهانه مصاحبه شبها را در هتل سلیمانیه با او می گذراندی بحث کن و در برابر همخوابی با زن اسرائیلی چه چیزی را به او می دادی ؟

قبل از اینکه راجع به تجاوز زنان بحث کنی به فرمانده نظامی خود شیار شوگر نگاه کن که در ماکو به چند زن تجاوز کرد ؟

قبل از اینکه راجع به تجاوز زنان حرفی بگوید به عملکرد شورش آلان فرمانده یگان مدافع شرق کردستان حرفی بگو  مگر شورش الان در سال ۲۰۰۶که در بخش جوانان پژاک مسئول بود او را بعلت تجاوز به یک پسر به hpgتبعید نکردند واو را به دورترین منطقه زاگروس نفرستادند پس چرا این ها را محاکمه نمی کنی ؟

من می دانم که سیامد قدرت رویاروی با نیروهای نظامی ندارد زیرا تقسیمات و منصوب فرماندهان نظامی حارج از اختیارات سیامند معینی است

بهترین پیشنهاد برای اینکه سیامند معینی بداند که تجاوز به زنان شده یه نه ؟سیامند باید به کمپ مخمور برود و در انجا دهها دختر وپسر هستند که بدون والدین هستند مادرانشان مشخص هستند اما پدرانشان نامعلوم ؟ زنانی که داخل پ ک ک و پزاک مورد تجاوز قرر گرفته اند وحامله شده اند وبرای زایمان این دختران وزنان را به کمپ مخمور می فرتند و بعد از زایمان فرزندشان انها را بلافاصله به کوه برمی گردانند واین بچه را به خانواده های مخمور می دهند وزمانی که اینها بزرگ شدند دوباره به صفوف پ ک ک وپژاک برمی گردند ونه مادر و نه پدر شان را می شناسند دیگه به طور کلی ساخت پ ک ک است

حرف آخرم به سیامند معینی این است خودت را به خواب نزن دیگه همه چیز اشکار شده وتنها برای یکبار هم شده برای اینکه بدانید که زندگی کردن در شرایط جنگی و بخصوص در مناطق کوهستانی شاهو و دالاهو ودر کوههای سلماس و ماکو چقدر سخت است تنها یک ماه بیا از نزدیک در این مناطق بمان و شب ها با کوله پشتی سنگین پیاده روی کن و نگبانی بده و بدون غذا جند روز را سپهری کن ان موقع می دانی که چه خبر است و حقیقت چیست برای یافتن حقیقت در اروپا نگرد بیا کردستان و از نزدیک بوی باروت را احساس کن و زخمی شدن و کشته شدن را از نزدیک احساس کن زیرا واقعا برای هر کسی ناخوشایند است  پس بر طبل جنگ افروزی نتپید

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین