۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • خشونت و تجاوز در گروهک کومله،این بار تجاوز به کودکان و دختران !

خشونت و تجاوز در گروهک کومله،این بار تجاوز به کودکان و دختران !

  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
  • ۵۹۰ بازدید
  • ۰

تجاوز،فساد و اعتیاد در درون گروهک تروریستی کومله از بدو تأسیس این گروهک تا به امروز ادامه داشته و در جریان است،این بی بندو باری ها نیز برای همگان آشکار و برای کومله هم روالی کاملا عادی و طبیعی بو خود گرفته است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :از ابتدای تشکیل گروهک فاسد کومله و با شعار پوشالی برابری زن و مرد ، این جانیان و قاچاقچیان انسان، دختران عمدتا روستایی و تحصیل نکرده را فریب داده و با نوید ساختن دنیایی برابر و آزاد برای آنها، مغز این دختران فقیر و ساده ی روستایی را شستشو داده و متاسفانه آنها نیز برای فرار از فشار کاری و خانوادگی که برا آنها حاکم بوده و یقینا آگاهی پایین والدین از ماهیت این گروهک ها،فریب خورده و به دام این گروهک ریاکار و فاسد می افتند. تا به امروز نیز این دختران فریب خورده طعمه ی هوس بازی ها و نقشه های شوم و غیر انسانی اعضای کومله شده اند.

گروهک جنایتکار کومله با یدک کشیدن شعار دفاع از حقوق زنان و کودکان ، بارها و بارها اعمال وحشیانه ای را در قبال این دختران و کودکان انجام داده است.

در تازه ترین و بی رحمانه ترین جنایت مافوق انسانی این بار یکی از پیشمرگان کومله شاخه عبدالله مهتدی، به نام “نوید اهل محله قتارچیان سنندج ” چندین بار و با متوسل شدن به زور و طرح نقشه ای پلید دختر بچه ی ۱۷ ساله ای به نام ” هلاله موسکی ” دختر ” کاوه موسکی ” از اعضای قدیمی کومله اهل موسک از توابع شهرستان مریوان را مورد تجاوز جنسی قرار می دهد و پرده بکارت این دختر بچه را هم از او می گیرد.

داستان از این قرار است که نوید چندین بار به هلاله موسکی پیشنهاد عشق آزاد می دهد؟!( لازم به ذکر است که واژه “عشق آزاد ” را اعضا و سرکردگان کومله از زمان تأسیس این گروهک مبنای شعار و تبلیغات خود قرار داده اند و در بین مردم غیور کرد همگان کومله را با این واژه می شناسند).

پس از پیشنهاد عشق آزاد نوید به هلاله موسکی،بالاخره دختر بچه راضی می شود تا با شخص نوید ارتباط عشقی برقرار کند. و این ارتباط به جایی می رسد که همه اردوگاه کومله از این رابطه آشکار باخبر می شوند.

جالب اینجاست که کاوه موسکی پدر هلاله موسکی با وجود اطلاع از این رابطه هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهد. اما این رفتار چیز زیاد عجیبی برای یک عضو قدیمی کومله نمی تواند باشد، چراکه شخص کاوه موسکی از اعضای قدیمی کومله میباشد و بله قربان گوی عبدالله مهتدی بوده و قوانین و اساسنامه کومله را با جان و دل پذیرفته است ؟!

بعد از گذشت مدت کوتاهی از این عشق آزادنه و رمانتیک،بالاخره اتفاقی که باید رخ می داد،اتفاق افتاد!

سرانجام طبق روال دیگر ماجراهای عشقی کومله،پیشمرگ جان بر کف کومله یعنی نوید با هلاله موسکی ارتباط جنسی می گیرد و در اولین پیوند جنسی! پیشمرگ همیشه در صحنه و جان برکف با دختر بچه هفده ساله، سرانجام هلاله که فریب وعده های دروغین نوید را خورده بود پرده ی بکارتش را از دست میدهد.

بعد از آنکه نوید مرتکب این جنایت می شود و دیگر می داند که به هدف خود رسیده است،هلاله بدبخت را ول می کند و با او قطع رابطه می کند.

پس از سپری شدن مدت کوتاهی از این موضوع واینکه هلاله موسکی توسط نوید پرده بکارتش را از دست داده بود و باخبر شدن تمامی اردوگاه از این داستان و پیشنهادات سکسی پی در پی اعضای کومله از این دختربچه سیه بخت، هلاله دچار افسردگی شدید می شود و این افسردگی به جایی می رسد که هلاله موسکی چندین بار بوسیله اسلحه اقدام به خودکشی می کند. (شایان ذکر است که بدلیل وجود اسلحه در اردوگاهها و در دسترس بودن آسان آن تاکنون بارها اعضای کومله اقدام به خودکشی توسط اسلحه کرده اند و در موارد زیادی نیز پس از شرب خمر بروی همدیگر اسلحه کشیده اند که منجر به قتل نیز شده اند).

لازم به ذکر است که قطع رابطه نوید با هلاله موسکی پس از آن میاید که اینبار به جای اردوگاه های کومله، ساکنین روستای زرگویز متوجه این فساد اخلاقی می شوند و مانند دیگر بی بند و باری های گذشته کومله،ساکنین دیندار و مسلمان این آبادی به این گونه بی بند و باری های غیر اخلاقی اعتراض کرده و جلوی اردوگاه کومله مهتدی تجمع کرده و خواستار تخلیه ساکنین مفسد اردوگاه کومله شده اند.

شایان ذکر است که اهالی دیندار این روستا پیش تر نیز و بدلیل فسادها و بی اخلاقی های مکرر گروهک مفسد کومله،بارها جلوی اردوگاه دست به اعتراض و تحسن زده و خواستار خروج و تخلیه ساکنان و اعضای فاسد این گروهک شده بودند. اما این بار صبر اهالی این روستا لبریز شده است و آنها به سران مرتجع کومله هشدار داده اند که تا اخراج این خانواده ی بی بندوبار و مروج فساد و فحشا به اعتصاب و تحصن خود پایان نمی دهند.

پس از آنکه خانواده کاوه موسکی در پی این فساد اخلاقی آبرویشان رفته و مانند دیگر خانوادهای فاسد کومله با فشار اهالی روستای زرگویز از این روستا اخراج شده و راهی شهر سلیمانیه می شوند.

هم اکنون نیز هلاله موسکی در سطح شهر سلیمانیه کردستان عراق و توابع آن مشغول به تن فروشی و فساد اخلاقی است و کمک خرج پدرش کاوه موسکی شده است. اما جالب اینجاست که این امر و این گونه تن فروشی و حراج ناموس برای کومله کاری بس طبیعی بوده و آنها به این قبیل بی بندوباری ها مأموریت حزبی می گویند.

به امید آنکه اینگونه اتفاقات که در کومله تمامی ندارد تلنگری باشد برای خانواده های به خواب رفته کرد که از فرزندان و عزیزان خود غافل نباشند تا مبادا فریب شعارهای پوچ این گروهک های فاسد را بخورند.

امیدواریم بازگویی چنین جنایات و واقعیات تلخی که از سوی مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رخ میدهد در بالابردن سطح اطلاع عموم مردم کردستان از این گروهک های تروریستی مثمر ثمر واقع گردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین