۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چیا یوسفی نوجوان قربانی تروریسم پ.ک.ک

  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹
  • ۸۲۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، چیا یوسفی اهل روستای آلک از توابع شهرستان کامیاران بود . او در سال ۱۳۸۶ در حالی که سن و سال پائینی داشت از طریق یکی از دوستانش بواسطه وعده هایی که به او می دهد فریب خورده و وارد گروه تروریستی و تجزیه طلب پ.ک.ک گردید . چیا که نوجوانی بیش نبود بلافاصله به مناطقی اعزام گردید که دور از دسترس خانواده باشد و تلاش های پدر او، محمود یوسفی که بارها به شمال عراق و مقرات پ.ک.ک مراجعه کرده بود برای ملاقات با چیا به جایی نرسید

چیا که بطور کامل از خانواده و دنیای پیرامون جدا شده بود را وارد شاخه نظامی کردند و در کنار کردهای ترک تبار که حتی زبان آنها را نیز نمی دانست به جنگ با ارتش ترکیه فرستادند. چیا چندی پیش در یک درگیری با ارتش ترکیه جان خود را از دست داد و حتی جنازه او را نیز به خانواده اش بر نگرداندند . پدر چیا وقتی که مطلع می شود که فرزندش را از دست داده در حالی که بسیار اندوهگین بود در میان اقوام و همسایگانش می گوید که :
” هیچ کس حق ندارد از این گروه تروریستی طرفداری کند و هر فردی که برای این منظور به اینجا آمده است خانه من را ترک کند ”
او در ادامه اظهار می دارد که پسر من قربانی شد و در مرزهای ترکیه برای اهداف تروریست های پ.ک.ک جان خود را از دست داد.

اقدامات پ.ک.ک که موجب بر هم خوردن روند صلح کردی در ترکیه گردید نیز خیانت به مردم کرد ترکیه می باشد.
پ.ک.ک با راه اندازی سیستم کنترل ذهن و مغزشویی تلاش می کند تا اهداف پلید خود را پی گرفته و در این میان ضروری است مردم نسبت به آسیب های ناشی از تروریسم و فرقه گرایی آگاه شوند تا دیگر شاهد از دست دادن سرمایه های انسانی کشورمان نباشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین