۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • فرهنگستان
  • >
  • پیام تسلیت مسئولان شهرستان مهاباد در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده

پیام تسلیت مسئولان شهرستان مهاباد در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده

  • ۹ آذر ۱۳۹۹
  • ۶۲۸ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ، در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور پیام تسلیتی صادر نمودند. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم تعالی

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

خبر شهادت دانشمند و فرزند رشید اسلام آقای محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی بار دیگر خواری و زبونی استکبار جهان در برابر عظمت علم و دانش این مرز و بوم را به رخ جهانیان کشید.

استکبار جهانی خودکامه همواره سعی در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه انرژی هسته‌ای داشته و برای تحقق این هدف شوم خود بار‌ها دانشمندان برتر و تراز اول کشور و صاحب نام در عرصه علمی جهانی را در عملی زشت و قبیحانه در عملیات ترورویستی به شهادت رسانده است، اما آنان باید بدانند این شهادت‌ها نه تنها موجب عقب ایستادن ایران عزیز نمی‌شود بلکه مستحکم‌تر و با صلابت‌تر از گذشته فرزندان انقلابی میهن اسلامی پا در عرصه‌های مختلف علم می‌گذارند و با تنومند شدن درخت انقلاب از خون این شهدا، جوانان انقلابی بیشماری با عزمی راسخ به ثمر می‌نشینند.

این اقدام کوردلانه که نشانه‌های آشکار از دخالت دشمنان ایران اسلامی در آن مشاهده می‌شود، نشانه ضعف و زبونی عاملان این عمل تروریستی و درستی راه و مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آزمایشی دیگر برای جوامع بین المللی در محکومیت اقدامات تروریستی علیه مردم ایران است.

اینجانبان شهادت این دانشمند برجسته و مدیر خدوم را به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، وزارت دفاع، خانواده، همکاران ایشان و ملت شهید پرور ایران و شهرستان مهاباد تبریک و تسلیت می‌گوییم و برای آن بزرگوار، علو درجات را از درگاه وسیع الهی خواستاریم .

انتهای پیام/

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *