۲۷ مهر ۱۴۰۳

جوانان عراقی از ترس پ.ک.ک بیمار شده اند

  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱
  • ۲۹۲ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، پ.ک.ک مدام در تلاش است تا موقعیت خود را در سلیمانیه تثبیت کند و از هرکسی که به قندیل می رود می خواهد به صفوف پ.ک.ک بپیوندد.چند جوان داستان خود را اینگونه تعریف می کنند.

روان حاجی کریم، مرد جوان اهل سلیمانیخ، داستان چند تن از دوستانی که برای گشت و گذار به کوه های قندیل رفته بودند، اما پ.ک.ک آنها را تهدید کرد، به خبرنگار ما گفت.
روان به ما گفت که این جوانان با پ.ک.ک در کوه های قندیل ملاقات کرده اند و پ.ک.ک از آنها خواسته اند تا با آنها همکاری کنند.

به گفته وی، این جوانان از همکاری با پ.ک.ک خودداری کردند و زمانی که جوانان به خانه بازگشتند، تروریست ها آنها را زیر نظر گرفتند و چند نفر از آنها را در خانه ملاقات کردند و از آنها خواستند تا با آنها همکاری کنند.

به گفته این مرد جوان، یکی از این جوانان از ترس اینکه پ.ک.ک برای آنها مشکل ایجاد کند، اکنون بیمار است.

یک عضو شورای استان سلیمانیه گفت که پ.ک.ک یک گروه مربوطه به ترکیه است و باید در آنجا باشد.

او توضیح داد که پ‌ک‌ک به ناسیونالیسم و ​​دولت مستقل اعتقادی ندارد، بنابراین هر چه صحبت کند و بخواهد مردم را با گفتمان ملی جذب کند، نمی‌تواند کسی را قانع کند.

این اولین بار نیست که پ.ک.ک جوانان اقلیم کردستان را تهدید می کند تا با آنها ارتباط برقرار کنند و به همین منظور چندین سازمان جوانان را در سلیمانیه ایجاد کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین