۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • انتقال سلاح و مهمات به تظاهرکنندگان در سلیمانیه عراق توسط پ.ک.ک

انتقال سلاح و مهمات به تظاهرکنندگان در سلیمانیه عراق توسط پ.ک.ک

  • ۳ آذر ۱۴۰۰
  • ۱۷۱ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، یکی از اعضای شورای عمومی جنبش تغییر امروز چهارشنبه گفت که انتشار اطلاعات در مورد ورود سلاح به سازمان های گروه تروریستی   (پ ک ک) در شهرهای سلیمانیه و حلبچه “خطرناک” است و نیاز به مداخله سریع از سوی مقامات مربوطه این سازمان دارد.

علی عزیز گفت: «دولت، نهادهای امنیتی و طرف‌های ذی‌ربط باید فوراً برای اطلاع از نحوه تحویل یا تحویل سلاح به سازمان‌های پ‌ک‌ک در سلیمانیه و حلبچه، مداخله کنند» و افزود: «معلوم نیست کدام شاخه اتحادیه میهنی کردستان این کار (تحویل سلاح) را انجام داد، اما یقیناً رسیدن سلاح به دست سازمان‌های پ‌ک‌ک، شهر سلیمانیه را به حلب تبدیل می‌کند (که نشان‌دهنده ویرانی‌هایی است که برای آن اتفاق خواهد افتاد).

وی افزود: «همه طرف‌ها باید مراقب پ‌ک‌ک و هرگونه احتمال (نظامی) در سلیمانیه باشند.

شهر سلیمانیه از روز گذشته شاهد تظاهرات دانشجویی برای بازگرداندن کمک های مالی ماهانه ای است که به دلیل بحران مالی از آنها قطع شده بود.

در همین راستا و بر اساس اطلاعاتی که امروز چهارشنبه به (باس نیوز) رسیده است، آسایش شهر حلبچه عصر دیروز دو نفر از رهبران سابق حزب ملی کردستان به نام (و.بر. هواری) و یکی از مبارزان پیشمرگ اتحادیه میهنی کردستان به نام (س. ح، معروف به س. غریانی) به اتهام انتقال و تحویل سلاح به سازمان های پ.ک.ک در سلیمانیه و حلبچه برای استفاده در انحراف روند تظاهرات مسالمت آمیز دانشجویان به داخل. هرج و مرج و خشونت.»

این در حالی است که اواخر شب گذشته سه شنبه یک یاغی از گروه لاهور جنکی برهان رئیس مشترک سابق اقلیم میهنی کردستان به نام کاروان علی شمر از منزل خود در سلیمانیه بازداشت شد.

از سوی دیگر تعدادی از مقرهای احزاب و نهادهای دولتی در شهرک سیدصادق و بیرات مکرون در محدوده شهر سلیمانیه در آتش سوختند که شهردار سیدصادق گفت: کسانی که این موسسات را به آتش کشیدند دانشجو نبودند و آنها نقاب داشتند و در میان آنها افرادی از بیرون شهر بودند.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین