۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروهک ضد دین کودار در عید سعید فطر

  • ۶ مرداد ۱۳۹۳
  • ۲۴۲ بازدید
  • ۰

کودار گروهکی فاشیسم و سکولار از ماه رمضان و عید سعید فطر سوء استفاده کرده و بدنبال تشویش اذهان عمومی می باشد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عدم هویت و ماهیت ثابت در گروهک های تروریستی از لاینفک های این فرقه ها محسوب می شود. گروه های تروریستی و معاند برای دستیابی به اهداف خود ار هر موقیعت و مناسبتی بهره می جویند، بعباراتی می توان گفت نان به نرخ روز می خورند.

پژاک از جمله فرقه های محسوب می گردد ،که از بدو تاسیس تا کنون با رفتارهای دوگانه ی خود به تشویش اذهان عمومی پرداخته است ،ولی خوشبختانه در به کارگیری این شیوه های فریبنده ناکام مانده است، چرا که مردم فهیم ایران باهوش تر از انچه فکر می کنند هستند…

پژاک ناکامی های بسیاری در عرصه سیاسی داشته و تمام بیانیه های این گروهک تروریستی در راستای تشویش اذهان مردم کُرد بی ثمره بوده و تاکنون هیچ گونه توجه و اعتنایی از سوی مردم کُرد به این بیانیه ها و اطلاعیه ها نشده است ، که مهمترین آن را می توان بیانیه های تحریم انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد.

عدم اعتبار و جایگاه مردمی پژاک در میان مردم کردستان ایران ،این فرقه را براین داشت تا با تغیراتی ظاهری  ولی با همان اهداف و رویکرد شوم به اربابان اروپایی و امریکایی خود خوش خدمتی نمایند. اکنون کودار وظایف پژاک را بر عهده گرفته و سیاست های تجزیه طلبانه و فاشیسم پژاک را به اجرا در می آورد.

کودار بمناسبت عید سعید فطر بیانیه را منتشره کرده و از تمام اقوام و ادیان خواسته است رمضان را بهانه قرار داده و آشتی نمایند. کودار بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را متهم به استفاده ابزاری از دین کرده و تقسیم خاورمیانه به دو گروه شیعه و سنی و دامن زدن به دشمنی با ادیان دیگر و تشویق به خشونت از سیاست های اصلی جمهوری اسلامی عنوان کرده است.

اما در جواب بیانیه کودار بایستی در ابتدا به این نکته بسیار مهم اشاره کرد که این گروه های تروریستی در راستای پیروی از رهبر خود انتصابی عبدالله  اوجالان ادیان الهی را نفی کرد و دین را عامل بدبختی و عقب ماندگی می داند ، حال چگونه مدعی شده و عید فطر را تبریک می گوید ؟!!

کودار در بیانیه خود جمهوری اسلامی ایران را به استفاده ابزاری از دین متهم کرده است و عامل تفرقه و نفاق در میان شیعه و سنی عنوان می دارد، این ادعای مضحکانه و سخیفانیه کودار در شرایطی مطرح می گردد که موارد بسیاری از وجود وحدت میان شیعه و سنی وجود دارد اما در آخرین مورد می توان به راهپیمانی روز قدس اشاره کرد . چندی پیش تمام اقوام ایرانی چه شیعه و چه سنی  به ندای رهبر لبیک گفته و در راهپیمانی روز قدس در کنار هم جنایات های اسرائیل و استکبار جهانی را محکوم کرده اند و این خود نشان از وحدت میان شیعه و سنی می باشد که در کنار هم به حمایت از مظلومان فلسطین به پا خواستند.

سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه وحدت میان اقوام و ادیان بوده و بارها رهبر انقلاب در سخنان خود به ایجاد وحدت میان شیعه و سنی پرداخته است ، حال کودار چگونه مدعی می شود که جکهوری اسلامی ایران عامل تفرقه میان شیعه و سنی می باشد ؟!!!

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین