۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک خود یک سم شیمیایی است

  • ۷ آبان ۱۴۰۱
  • ۲۳۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : روندی که پس از اعلام ه.پ.گ در ۱۸ اکتبر به دلیل حادثه ۱۷ عضوی که جان خود را از دست دادند آغاز شد، روندی است که باید توسط کردها بسیار خوب ارزیابی شود. زیرا پ.ک.ک می خواهد این روند را هدایت کند تا مغز کردها را مسموم کند. آنهایی که جان باختند کودکان کرد هستند، دولت ترکیه آنها را کشت، پ.ک.ک عمدا آن جوانان را در آن سوراخ های جاسوسی یا تونل های مرگ قرار داد، چرا حزب دمکرات کردستان مقصر است؟ پ ک ک از سلطه خود بر رسانه ها برای اطلاع رسانی نادرست استفاده می کند.

طبیعتاً میدان تبلیغاتی پ.ک.ک باقی ماند. PKK به تنهایی آواز می خواند و می نوازد. پ.ک.ک به بهانه حزب دمکرات کردستان از این منطقه فقط برای ایجاد دشمنی بین کردها استفاده می کند. در تاریخ جهان صدها جریان چپ و راست بوده است که ملت خود را متحول کرده است، اما هیچکس این همه آسیب به حافظه و روح وحدت ملت خود وارد نکرده است. درست است که دولت ترکیه جوانان کرد را با پرتاب مواد شیمیایی کشت و انتظار رحمت از دشمن خود دشمنی است. اما سلاح شیمیایی واقعی خود پ.ک.ک است، سم شیمیایی به اندازه پ.ک.ک به کردها آسیب نمی رساند. چون اثر سلاح شیمیایی محدود است اما پ ک ک می خواهد با این سم کل کردها را مسموم کند. پ ک ک در چهار گوشه از نظر سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و جغرافیایی فاسد است.
هیچ توده ای مانند توده های نادان، بی اراده و گدای پ.ک.ک وجود ندارد. در واقع وقتی به جمعیت پ.ک.ک نگاه می کنیم، آنچه به ذهنمان خطور می کند سخنان زیبای چنگیز آیتماتوف است. بدن باهوش‌تر از مغز است، زیرا بدن می‌داند که استفراغ می‌کند، اما مغز همه کثیفی‌ها را می‌بلعد.»
چهل سال است که جمعیت پ.ک.ک تمام صحبت های کثیف، دروغ و غیراخلاقی را بلعیده است. اکنون این جمعیت توسط پ ک ک از افکار و احساسات کردی شسته می شود. این جمعیت ناخودآگاه به رهبری پ.ک.ک به کردها حمله می کنند.
وقتی در جایی خبری از پیشمرگه تمجید می کند، همه ترول های پ.ک.ک یک صدا پیشمرگه را تحقیر می کنند. زمانی که یک هیئت خارجی به اقلیم کردستان می‌رسد و مراسم جشنواره برگزار می‌شود، حملات پ‌ک‌ک در شبکه‌های اجتماعی افزایش می‌یابد. کرکوک اشغال شده بود، جمعیت پ ک ک خوشحال بودند.
پ.ک.ک کردها را دشمن کردها کرده و ماهیت جامعه کردی را تغییر داده است. پ ک ک نه تنها توده خود را در عرصه فکری، بلکه در زمینه اخلاقی نیز نابود کرده است. آنها می توانند بی شرمانه دروغ بگویند، می توانند به همه دستاوردهای ملی بی احترامی کنند.
مثلا یکی از آنها هنرمند هوزان دیار است. شرقی دیار در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و به عنوان کارشناس جنگ درباره منطقه ای که دولت ترکیه از سلاح شیمیایی استفاده کرد صحبت کرد. به گزارش هوزان دیار، PDK راهی برای استفاده دولت ترکیه از سلاح های شیمیایی ایجاد کرد. به همین دلیل آیتماتوف گفت: “معده استفراغ می کند، مغز نمی تواند استفراغ کند”. اما کسانی که کمی عقل دارند نقشه را نگاه می کنند و می دانند که جاده ورخال از چله به مناطق عملیاتی می رود نه از عمدی. حوزان دیار نتوانست خود را مهار کند و گفت: “حزب دمکرات کردستان باید منزوی شود”. این جمعیت پ.ک.ک چیزی است که ما آن را غیراخلاقی می نامیم. از دیار می پرسیم: «سال گذشته در اکتبر ۲۰۲۱، پ.ک.ک اعلام کرد که یک بار در ورکسال ۵ نفر و ۴ نفر با سلاح شیمیایی کشته شدند. اگر پ‌ک‌ک می‌دانست که ترکیه از سلاح شیمیایی استفاده می‌کند، پس چرا بعد از یک سال دوباره بچه‌های کرد را در آن سوراخ جاسوسی قرار دادند؟»
بله، جمعیت پ ک ک، مادران آن چریک ها باید این را بپرسند. «چرا پ‌ک‌ک بچه‌هایشان را در آن تونل گذاشت» و می‌دانست که حتماً خواهند مرد. جماعتی که نمی توانند این سوال را از پ.ک.ک بپرسند، آن جمعیت نه تنها هویت کردی و قدرت فکری خود را از دست داده اند، بلکه اخلاق و وجدان خود را نیز از دست داده اند. اما پ.ک.ک با مرگ جوانان کرد زندگی می کند، اگر مرگ متوقف شود پ.ک.ک خواهد مرد.
ذهنیتی که پ‌ک‌ک می‌خواهد ایجاد کند، خطرناک‌تر از حملات شیمیایی دولت ترکیه است. پ.ک.ک بدن و ذهن کردها را مانند سرطان نابود می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین