۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک یک دختر ۱۲ ساله را ربود

  • ۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۱۴۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، پ.ک.ک یک دختر ۱۲ ساله را بازداشت کرد تا او را به یک کمپ آموزشی مسلحانه ببرد. مردم منطقه نسبت به این وضعیت واکنش نشان می دهند.
سازمان تروریستی پ.ک.ک دختران را هدف قرار می دهد تا نیروهای خود را افزایش دهد. این سازمان دختر دیگری را از استان حسکه که در سوریه اشغال کرده بود ربود و به کارکنان مسلح خود اضافه کرد. علیرغم امضای توافقنامه با سازمان ملل متحد (سازمان ملل) برای “آزادسازی کودکان جنگجو در داخل آن”، پ ک ک/YPG همچنان از کودکان جنگجو استفاده می کند.

ردور آل احمد، سخنگوی گروه کردی اپوزیسیون “رابیتا کرد مستقل” گفت که تروریست های پ ک ک/YPG دختر ۱۲ ساله C.H.I را از منطقه مالکیه حسکه ربودند. احمد با بیان اینکه PKK/YPG تنها در ماه اکتبر ۵ کودک را از خانواده های آنها گرفت، اظهار داشت که تروریست ها در ماه های اخیر به منظور گسترش کارکنان مسلح خود، کودک ربایی را تشدید کرده اند. در ۶ اکتبر ۱۲، ۱۳ و ۱۴ ساله İ.A.، D.A. از روستای هلنچ در ولسوالی عینولاراب تروریست های PKK/YPG. و م.الف. او دختر ۱۴ ساله Ş.N.M را به همراه برادرانش در ۸ مهر ربوده بود. تروریست ها به کودکانی که ربوده اند اجازه نمی دهند با خانواده هایشان ارتباط برقرار کنند. سازمان تروریستی معمولاً جوانان و کودکانی را که ربوده یا بازداشت کرده است برای آموزش مسلحانه به اردوگاه می برد.

دبیرخانه سازمان ملل متحد در گزارش خود با عنوان «کودکان و درگیری های مسلحانه ۲۰۲۱» که در ۱۱ ژوئیه منتشر شد، اعلام کرد که سازمان تروریستی PKK/YPG در سال ۲۰۲۱، ۲۲۱ کودک را به کارکنان مسلح خود اضافه کرده است. در این گزارش آمده است که “نیروهای امنیت داخلی” شاخه سازمان تروریستی پ.ک.ک/YPG در همان سال از ۲۴ کودک استفاده کرده و نیروهای موسوم به “نیروهای آزادی بخش عفرین” ۲ کودک را به نیروهای مسلح خود اضافه کرده اند. کارکنان در سال ۲۰۲۱ همچنین اعلام شد که پ.ک.ک/YPG در سال ۲۰۲۱ ۵۵ کودک را در سوریه کشت و “نیروهای آزادی بخش عفرین” و “نیروهای امنیت داخلی” وابسته به این سازمان در همان سال ۱۸ کودک را کشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین