۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پژاک، کولبران را با تهدید به خدمت خود درآورده است

  • ۷ اسفند ۱۴۰۲
  • ۸۳ بازدید
  • ۰

انجمن بی‌تاوان: گروهک ترویستی پ‌ک‌‌ک و پژاک برای اینکه بتواند فعالیت های تروریستی اش را سازماندهی کند به نیرویی به نام “ملیس “احتیاج دارد.

در مناطق مرزی گروهک تروریستی پژاک از کولبران تحت نام ملیس استفاده می کند تا بتوانند ملزومات اقدامات تروریستی را فراهم کند. چرا که بدون آن ها نمی تواند به مراکز مورد نظر دسترسی پیدا کند و از انها در کارهای گوناگون استفاده می کند و انها را آلوده به اقدامات تروریستی می کند.

متاسفانه استفاده ابزاری از نام و عنوان کولبری در بین گروهک های تروریستی مانند پژاک، کومله و دمکرات رایج است اما در واقع این گروهک ها  هستند که دشمن درجه یک این کولبران زحمتکش هستندو از آنها باج می گیرند، به آنها فحاشی و بی حرمتی می کنند و در ازای ورود آنها به خاک اقلیم کردستان عراق باج می گیرند. در واقع گروهکها بدنبال حق و حقوق ناحق خودشان هستند نه حق و حقوق کولبرانی که با زحمت در حال امرار معاش هستند و همیشه از فشارهای گروهک ها شاکی بوده اند و گاهی نیز انها را مجبور می کنند که با انها همکاری کنند.

مرزنشینان وقتی کالا از کشورهای همسایه وارد می‌کنند، در خطوط مرزی عوارضی را باید به پ‌ک‌ک، پژاک، کومله و دموکرات بدهند؛ چون گروهک‌ها در مناطق مرزی مستقر هستند و از کاسب‌کاران مرزی عوارض یا به قول خودشان مالیات می‌گیرند. بعد با آن پول اسلحه و مهمات می‌خرند و گاهی نیز توسط انها مهمات را جابجا می کنند و از قندیل به مناطق مرزی سلماس و ماکو می فرستند و بعضا نیز به مرزبانان ما حمله تروریستی می کنند. یعنی یک گردش مالی در مرزهای کشور اتفاق می‌افتد که به دنبال آن نیز پول از کشور خارج می‌شود. هم کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود و هم منافعی به گروهک‌های کومله، پژاک و پ‌ک‌ک می‌رسد که با آن منابع مالی، اقدامات تر‌وریستی علیه امنیت کشور انجام می‌دهند و حتی با همین پول ممکن است دست به اقدامات خطرناک در سایر نقاط بزنند.

از جمله سوء استفاده هایی که پژاک از کولبران می کند عبارت است از:

  1. ورود مهمات و اسلحه و بمب های اماده در زمانهای متفاوت و بخصوص در زمان اغتشاشات
  2. جذب نیرو از داخل کشور که این افراد توسط ملیس از یک شهر به مناطقی مرزی فرستاده می شوند.
  3. جابجایی نامه و مکتوب بین کادرهای گروهک توسط کولبر صورت می گیرد.
  4. فرستادن کتاب و جزوه و عکس و لباس و مجلات گروهکی توسط کولبران صورت می گیرد.
  5. ورود انواع سلاح‌های انفرادی یا مواد اولیه بمب‌های دست‌ساز برای تامین تروریست‌های داخلی.
  6. ورود تروریست‌های مختلف به کشور با پوشش کولبر و ایجاد ناامنی در کشور بخصوص در مناطق مرزی.
  7. عبور و مرور افراد متخلف (نظایر مجرمان امنیتی یا مالی) به/از کشور.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین