۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نامه چند تن ازخانواده های اعضای گرفتار شده در بند پ.ک.ک و پژاک منطقه قطور به سران گروه

نامه چند تن ازخانواده های اعضای گرفتار شده در بند پ.ک.ک و پژاک منطقه قطور به سران گروه

  • ۷ اسفند ۱۳۹۸
  • ۶۷۲ بازدید
  • ۰

چند روزی است نام منطقه قطور از توابع شهرستان خوی واقع در استان آذربایجان غربی به خاطر وقوع زلزله در این منطقه بارها در رسانه های ملی و محلی دیده و شنیده شده است.

بلایای طبیعی همیشه همراه با گرفتاری و مصیبت همراه بوده و دشواری های زیادی را به دنبال دارند.

زلزله چند روز اخیر منطقه قطور نیز متاسفانه به دلیل شدت قوع زلزله خرابی های گسترده و آوارگی برای مردم منطقه به وجود آورده است.

علی رغم وجود مشکلات و کاستی ها در امر خدمت رسانی به زلزله زدگان،نیروهای امدادی و سازمان های زیربط از همان ساعت های اولیه به محل حادثه اعزام شده و در حال رسیدگی به مددجویان هستند.

ضمن اینکه تعداد زیادی از هموطنان در سرتاسر ایران اسلامی از هر قوم و نژاد و زبان با راه اندازی کمپین هایی در حال جمع آوری کمک به هموطنان زلزله زده در منطقه قطور هستند.

در میان این خیل عظیم کمک ها اخباری شنیده شد که تعجب همگان بویژه مردم منطقه قطور را به همراه داشت.

متاسفانه منطقه قطور خوی در سال های گذشته به دلیل همجواری با کشور ترکیه و واقع شدن در لب مرز، همواره با تهدیداتی مواجه بوده است که مهم ترین ان ها تردد عناصر گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در برخی از روستای مرزی این منطقه بوده است.

علیرغم آمادگی نیروهای مرزبانی در جلوگیری از تردد عناصر این گروه تروریستی در این منطقه،متاسفانه بازهم شاهد کاستی هایی در حفاظت از این مناطق بوده ایم.

در سالیان گذشته عناصر گروهک پ.ک.ک و پژاک با حضور در ییلاقات روستاهای منطقه قطور اقدام به ربایش و در مواردی با اغفال و فریب جوانان این منطقه ربوده و با خود به مناطق نامعلومی برده اند که متاسفانه تا به امروز از سرنوشت برخی از آن ها هیچ خبری نبوده و نیست و داغ فقدان فرزندان و عزیزان بر دل خانواده های این منطقه سنگینی می کند.داغی که به مراتب سخت تر و فراموش نشدنی تر از داغ حوادث و بلایای طبیعی است.

این روزها همزمان با حادثه زلزله قطور، رسانه های وابسته به گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در بوق و کرنا کرده اند و با صدور بیانیه هایی از راه اندازی کمپین کمک به آسیب دیدگان این منطقه خبر می دهند.

شنیدن این خبر خنده هر وجدان آگاه و بیدار،حتی مردم مصیبت دیده منطقه قطور را به همراه دارد.چرا که در سال های متمادی تروریست های پ.ک.ک و پژاک با حضور در روستاهای این منطقه چیزی جز دزدی و تخریب و بدبختی برای اهالی منطقه نداشته اند.

حضورنکبت بار آن ها تا آن جا پیش رفته که حتی به تنها دارایی پیرزن یکی از روستاها یعنی گوسفندش هم رحم نکرده اند.

همه این خسارت های مادی تروریست ها به فراموشی سپرده شده است.اما داغ فقدان عزیزان و فرزندان گرفتار در بند پ.ک.ک و پژاک هیچگاه فراموش نشده و نخواهد شد.

خانواده های ساکن منطقه قطور ضمن اعلام انزجار از تروریست های پ.ک.ک و پژاک از سران این فرقه می خواهند دست از فریب و شیادی برداشته  و برای آن هاشک تمساح نریزند.تمامی تبلیغات آن ها کذب محض است.

تنها کمکی که آن ها می توانند بکنند  این است که هرچه زودتر فرزندان گرفتار این خانواده ها در قندیل را به آغوش شان بازگردانده و دارودسته شان را هرگز روانه این منطقه نکنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین