۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • آیا مرگ اعضای پ.ک.ک و پژاک بر اثر حوادث طبیعی واقعیت دارد؟

آیا مرگ اعضای پ.ک.ک و پژاک بر اثر حوادث طبیعی واقعیت دارد؟

  • ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۹۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: هرسال با آغاز فصل بهار گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در بیانیه های متعدد اعلام می کند که برخی اعضایش در اثر بلایای طبیعی جانش را از دست داده است و به تمجید از عضوهای کشته شده می پردازد اما پشت پرده چیز دیگری است.

گروهک هایی مانند پ.ک.ک و پژاک با اینکه سیستم های بسته ای دارند و هر کس نمی تواند وارد آن شود و یا اینکه آنها را از نزدیک بشناسد. پ.ک.ک و پژاک بیشتر شبیه کره شمالی هستند که کسی نمی تواند به اطلاعات کافی دست یابد و تنها راه اطلاع از وضعیت آنها اینست که اگر عضوی از پ ک ک-پژاک فرار کرد بعدا بتوانیم به اطلاعاتی از داخل گروهک دست یابیم. زیرا سیستم اجتماعی متمایز از هر جهت مانع دست یابی به اطلاعات می شود و حتی بیشتر عضوهای جدا شده از پ ک ک -پژاک نیز از بعضی رویدادها بی خبر هستند. چرا که سرکردگان گروهک اطلاعاتی که در روحیه اعضا اثر گذار باشد را از آنها پنهان می کنند و نمی گذارند که تبادل اخبار در گروهک ایجاد شود. چون که فضا طوری طراحی شده است که اعضا از خارج نیز نمی توانند اطلاعات بگیرند و از تغییرات اجتماعی بیرون کاملا بی خبر هستند و بیشتر در راستای اهداف القاء شده هدایت میشوند که آن هم جز مرگ چیزی نیست.

پ.ک.ک-پژاک با بیانیه های متعدد اعلام می کند که اعضایش بر اثر بلایای طبیعی مانند سیل، رعد و برق، مارگزیدگی، تصادف، بیماری و … کشته شده اند، اما قضیه خیلی از این متفاوت تر است. بیشتر این افراد در غارها هستند و غارها در جاهای خیلی محکم در دل کوه هستند. زیرا تحرکات گروه به مراتب محدود شده است. قبلا نیز نیروها بیرون بودند اما زندگی در غارها مانع بلایای طبیعی می شود و بنا به اظهار نظر افراد بریده شده از پ ک ک-پژاک بیشتر افرادی که آنها میگویند در اثر بلایای طبیعی کشته شده اند صحت ندارد. بلکه این افراد بیشترشان در حین فرار از گروه کشته میشوند و یا اینکه در غارها در اثر انفجار مواد منفجره برای کندن غارها جانشان را از دست می دهند.

آخرین بیانیه گروهک راجع به دختری به نام زَلال ییلماز با کد سازمانی برژین جاندا اهل اَرزروم ترکیه می باشدکه گویا در منطقه خاکورک بر اثر سیل کشته شده صحت ندارد. بنا به گفته افراد بریده شده از گروهک که برژین را می شناختند اعلام کرده اند که وی از عضویت در گروه تروریستی پ.ک.ک پشیمان شده بود و دوبار به مدیریت گروه گزارش نوشته بود که میخواست جدا شود اما مدیریت خاکورک مانع بازگشت او شده بود که در نهایت او اقدام به فرار می نماید و توسط فرمانده تیم کشته می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *