۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ماجرای قتل فرهاد عبدال زاده بدست اشرار پژاک

ماجرای قتل فرهاد عبدال زاده بدست اشرار پژاک

  • ۲۵ تیر ۱۳۹۳
  • ۴۶۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل ازاروم نیوز در پی انتشار برخی اخبار در خصوص کشته شدن یکی از اهالی روستای برده رش در برخی سایتهای ضد انقلاب از

قبیل کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران و شبکه های ماهواره ای نوروز و روژهلات و برخی شبکه های اجتماعی ؛ خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز  به منظور اطلاع از جزئیات  وقوع این حادثه و نیز  چگونگی کشته شدن وی و نحوه برخورد نیروهای سپاه با اهالی روستا و فرد مقتول، با حضور در منزل مرحوم فرهادعبدال زاده در روستای برده رش از محال صومای برادوست  پای صحبت های آنها نشست.
مشروح این گفتگوها که بیانگر دروغ پردازیها و شانتاژهای خبری برخی رسانه هاست را می خوانید؛
ابتدا  یکی از فرزندان ذکور  مقتول به سوالات خبرنگار اروم نیوز پاسخ داد:
طفاً خودتان را معرفی بکنید؟

DSC01237_177462
من سامان عبدال زاده فرزندسوم مرحوم عبدال زاده هستم .
شنیدیم که شماتحصیلات عالیه دارید؟
بنده فارغ التحصیل رشته مدیریت ازدانشگاه پیام نورارومیه هستم.
به نظرشما مسبب اصلی این ضایعه به خانواده شما کیست ؟
پدرم در عمرش آزارش به مورچه هم نرسیده بود و کارش کشاورزی بود پدرم روز درگیری از هیچ چیز خبر نداشت حتی من آن روز با او تماس گرفتم، گفتم که نیروهای سپاه به روستا آمدن برگرد و ایشان گفتند که برمی گردم و در تماس دوم گفت که گروهک پژاک نزدیک من هستند و دارند فرار می کنند و آنان پدرم را گرفتند و نگذاشتند پدرم برگردد و پدرم قصد داشت به طرف نیروهای سپاه فرار کند که از پشت به ایشان شلیک کردند.
به نظرشماچراعوامل ضدانقلاب پژاک به طرف پدرشماشلیک کرده است ؟

تصورمن این است که عومل پژاک فکرکردندکه پدرمن آنهارا لوداده ویا قصدهمکاری با نیروهای دولتی رادارد.درحالی که پدرمن یک کشاورزساده بود.حتی پدرمن چندباربه آنهاگفته بودبیاییدتسلیم بشوید

ضمن اظهارتاسف این حادثه چه تاثیراتی برخانواده داشته است؟

این حادثه تاثیرات بدی بر روحیه من گذاشته و من که در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد قبول شدم روحیه ادامه تحصیل دیگر ندارم .مادرم و بچه هاهمه گریه می کنند و اثرات روحی و روانی مخربی روی خانواده گذاشته ضمناً با توجه به اینکه آنمرحوم بجزبنده ۱۲ فرزند دیگر داشت در حال حاضر علاوه بر مشکلات روحی و روانی مسائل و مشکلات عدیده ی مالی و معیشتی نیز گریبانگیر خانواده شده است.

آقای سامان عبدال زاده الان اصلاًبرای پیشگیری قضایی موضوع اقدامی کرده ایدیا خیر؟

ما اولاً اقدام به شکایت علیه گروه در دادسرا کرده ایم و در نظر داریم از طریق محاکم بین المللی نیز پیگرباشیم و از دولت نیز استمداد داریم ولی می ترسیم چون این گروهک مسلح است بعداً ما را که افراد غیرمسلح هستیم مورد آزار و اذیت قرارخواهددادکه چرااین کارراکردید.

باتوجه به اینکه اشرارضدانقلاب به این شکل پدرکشاورزوبی گناه شمارابه قتل رسانده اندچه توصیه به این افرادگول خورده دارید؟

ما،دراین کشورجمهوری اسلامی زندگی می کنیم وتابع دولت هستیم ونمی دانیم که این اشرارضدانقلاب ازکجاآمده اندومی آیندمردم رااذیت می کنندومردم را اغفال می کنند،جوانان رااغفال می کنندوبازورواردخانه مردم می شوند.مردم بیچاره مجبوربه همکاری می باشند. فقط توصیه من به مردم وجوانان این است که ازاین ها دورباشند.این افرادحضورشان اصلاًبه نفع این مملکت نیستوماتابع مملکت خودمان هستیم.
فضای مجازی گروهک های ضدانقلاب اعلام کرده که پدرشما به دست دولت کشته شدهوبه جنازه اش نیزبی حرمتی شده موضوع چیست؟
خیرکاملاًدروغ است پدرماازپشت توسط یکی ازاشرارکشته شده وازسوی نیروهای سپاه نبوده واین ادعاهاکذب محض است وهیچگونه برخورد بدی باجنازه پدرم ویاباماواهالی روستا نشده است .
درادامه مصاحبه با یکی ازپسران ایشان بنام هادی عبدال زاده گفتند؟

DSC01249_177464
پدرم بی گناه بودووقتی پدرم به آنهاگفت که من بی گناهم بگذاریدمن بروم آنهاقبول نکرده وایشان راازپشت با گلوله زدند.

شماچه توصیه ای دارید؟

من می خواهم مردم ازاین افرادواشراردوری کنندو اشرار مردم رااذیت نکنندو چون که اینجاکشورماست

سوال از سامان : شما بعنوان یک فرد تحصیل کرده وکارشناس برای جلوگیری ازنفوذضدانقلاب اشراربه منطقه شماوبه پیش آمدن این جورحوادث چه بایدکرد؟

من توصیه به خانواده ها دارم که نگذارندکه بچه هایشان بطرف ضدانقلاب کشیده شودماتابع این نظام هستیم بایدحافظ این مملکت وناموس وشرفمان باشیم واین اشرارضدانقلاب که دست پرورده استکبارمی باشندوبرای تضعیف اسلام به اینجاآمده اندازآنهادورباشند.
بعدازپیروزی انقلاب دولت جمهوری اسلامی چه امکاناتی به روستای شماداده شده است ؟

آب،برق،تلفن ومدرسه ابتدایی داده شده است و اکیپ های بهداشتی به روستای ماهمیشه سرکشی می کنندامامسیرروستانیازبه زیرسازی وآسفالت دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین