۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زن ابزار تبلیغاتی گروهک تازه تاسیس کودار

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۲۷۸ بازدید
  • ۰

بردگی مدرنی که  گروهک تروریستی کودار،  گروهک تازه منشعب یافته از پژاک  با شعار آزادی زن در پی آن است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: گروهک های تروریستی نظیر پ ک ک و پژاک از بدو تاسیس جایگاه خاصی را برای زن تعریف کرده اند . برابری زن و مرد ، آزادگی جنسی زنان ، زنان به وجود آورده گان تمدن و فمینست زنان و هزران شعار بی اساس و بی پایه از دیده گاه اوجالان ،جایگاه خاصی را در گروهک های تروریستی به زنان بخشیده است.
بیشتر دختران عضو پ ک ک و پژاک بیسواد و روستایی هستند که با دیدن فیلم ها و برنامه های خوانندگان در سواحل دریایی و امکان توریستی فریب این فرقه ها را خورده اند تا در اروپا به زندگی رویایی خود دست یابند اما سر از قندیل در آوردند. آنها به محض رسیدن مورد تجاوز قرار می گیرند تا با توجه به فضای سنتی جامعه راه بازگشت نداشته باشند. و زنان را به بردگان جنسی تبدیل کرد.

اکنون گروهک تازه منشعب یافته از پژاک که بنام کودار اعلام موجودیت کرده است ،در مسیر تکراری و شکست خورده ی پژاک قدم بر می دارد ،و زن را تبدیل به ابزار تبلیغاتی گروهک  کرده است.

کودار در بند نهم بیانیه ، آزادی زن یکی از اصول کنفدرالیسم دموکراتیک خوانده است . کودار سطح آزادی جامعه را متناسب با سطح آزادی زنان می داند. کودار در این بیانه با شعار دهن پرکن آزادی زن چنان موجب تشویش اذهان می شود که گویا قصد دارد  زنان را از سیاه چال و زندان رها ی داده  و به بهشتی رویایی انتقال دهد.

دراین گروهک های تروریستی  زنان و مردان زندگی اشتراکی با هم دارند. این موضوع به نام تساوی حقوق زن و مرد توجیه می  شود. همین موضوع زمینه سوء استفاده از زنان عضو گروهک را فراهم کرده است .

کودار نیز همانند پژاک از همین موضوع یک حربه تبلیغاتی برای جذب جوانان به سمت خود ساخته است. از بین بردن عاطفه و مهربانی زنان و تبدیل آنان به موجوداتی سخت و خونریز را آزادی زن می داند.

این گونه فرقه های تروریستی  فقط توانسته بعضی از افراد بی سواد و کم سواد را فریب دهد و پس از شستشوی مغزی، کاری کند که افراد نتوانند به راحتی از آن جدا شوند، یعنی راه بازگشت آنان را به جامعه بسته است. این گروهک های خشونت طلب  با حرف های دهن پرکن، دختران ساده کرد روستایی را فریب می دهد،که نمونه های بسیاری از دخترانی که به خاطر تجاوز جنسی سران پژاک خود کشی کرده اند.

پس باوجود اسناد وتجارب به دست آمده از سایر گروهک های تروریستی  ،می توان به صراحت اذعان کرد که منظور و مفهوم واقعی کودار از آزادی زن همان برپایی فحشا خانه ی جدیدی است که پژاک بنیان آن را بنا کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین