۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • درخواست عضویت اعضای جدا شده ی پژاک در دمکرات

درخواست عضویت اعضای جدا شده ی پژاک در دمکرات

  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
  • ۳۹۴ بازدید
  • ۰

دو تن از اعضای تروریستی پژاک از این فرقه تروریستی جدا شده و خواستار عضویت در حزب تروریستی دمکرات کردستان ایران شده اند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی:آنچه در این فصل افکار پژاک را به خودمشغول کرده، چگونگی نفوذ به اردوگاه کومله و دمکرات به منظور جمع‌آوری اطلاعات وایجاد تفرقه و اغتشاش است.

چراکه در فصل سرما اعضای پژاک قادر به انجام عملیات‌ به ویژه در ارتفاعات و نقاط صفر مرزی نیستند؛ لذا در چنین مواقعی،به طراحی چنین برنامه‌هایی می‌پردازد تا هم اعضای خود را سرگرم کند و فکر فرار به کله‌اشان نزند و هم رقیبان و یا بهتر بگوئیم، دشمنان اصلی خود را تاحدودی ضعیف کند.

دشمنی‌های پژاک نه تنها با تأسیس این فرقه بلکه از زمان تأسیس فرقه‌ی مادر (پ‌ک‌ک) با تمامی احزاب و گروههای سیاسی درمنطقه شروع شده که شامل کومله و دمکرات هم می‌شود.

تا قبل از تأسیس پژاک، پ‌ک‌ک خود این رسالت را به دوش می‌کشید و حالا هم پژاک زحمت این برنامه‌ها و بازی‌ها را می‌کشد.

یکی از عمده ترفندهای پ‌ک‌ک و پژاک دراین زمینه، حذف رقیب تحت نام دشمن و پا گذاشتن بر جنازه‌ی آن و خود را بالا کشیدن است.

اما گویا پژاک مال این حرف‌ها نیست که قادر باشد پا بر روی جنازه‌ی کومله‌ها و دمکرات‌ها بگذارد و خود را به قله‌ی کُردستیزی برساند. شاید هم از عهده‌ی همچنین عملی برآید.

براساس خبری که در چند سایت خبری و سیاسی اقلیم کردستان منتشر شده، یکی از اعضای دمکرات که نخواسته نام خود را بیان کند، از ورود چند عضو پژاک به اردوگاه این حزب در شهر کویه و چند نفر هم به اردوگاه زرگویز کومله خبر داده که خواستار عضویت در این گروهها شده‌اند.

البته این عضو دمکرات که خود از اعضای قدیمی است، این نکته را هم ذکر کرده که احتمالاً با انتشار این خبر، اگر هم هنوزخود را به اردوگاهها جهت عضویت نرسانده باشند؛ مدتی صبر خواهند کرد تا آبها ازآسیاب بیافتد، اما آنچه تاکنون اتفاق افتاده، مراجعه دو عضو پژاک به یکی ازاردوگاههای دمکرات‌ها در کویه بوده و علناً هم اعلام کرده‌اند که قبلاً عضو پژاک بوده‌اند و به دلایل مختلفی از این فرقه جدا شده و حالا خواستار عضویت در دمکرات هستند.

حالا باید منتظر بود و دید که آیااینها قادر به گذشتن از گزینش دمکرات هستند یا نه؟ چون دمکرات به منظور قبول عضویت افراد جدید، زمانی را به منظور تحقیق درخصوص فرد موردنظر تعیین کرده و اگر مراحل را پشت سر بگذارد و از جانب سرکردگان تأیید شود، به عضویت درخواهد آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *