۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حمایت گروهک متعرض پژاک از متجاوزان به عنف

حمایت گروهک متعرض پژاک از متجاوزان به عنف

  • ۱۱ تیر ۱۳۹۲
  • ۱۹۹ بازدید
  • ۰

گروهک مفسد و بی بندو بار پژاک که در دل غاره ها با برپایی فحشا خانه فرهنگ فساد و بی بندوباری را ترویج داده ، و این رفتار حیوانی خود را آزادی مدنی بیان می کند. این فرقه متعرض در راستای ترویج فرهنگ فساد و فحشا در حرکتی سخیفانه از اعدام دونفر از متجاوزان به عنف حمایت کرد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : بهره کشی جنسی از زنان در گروه های تروریستی پ.ک.ک و پژاک ، پدیده ای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی این گروه ها است.می توان گفت که بهره کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک گروه های تروریستی ضد اجتماعی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیر زمینی و ضدخانوادگی ترغیب می کنند می باشد.ازدواج در پژاک ممنوع اما داشتن روابط نامشروع مخفی، امری رایج است. پ.ک.ک و پژاک ادعا می کنند که اعضای آنان نباید ازدواج کنند و یکی از شعارهای اصلی این فرقه توجه خاص به حقوق زنان و احترام به آن می باشد.اعضای فرقه تروریستی پژاک که در غارهای قندیل از هر گونه جامعه بشری به دور هستند و به صورت مختلط و با بی بندوباری زندگی می کنند ، بر این باورند که همه جا بایستی همانند غارهای قندیل باشد.
این فرقه بی بندوبار که تاکنون در حق زنان ستم های زیادی روا داشته سعی می کند با فریب دادن دختران با حرف های دهن پر کن آنها را فریب داده و پس از استقرار در قندیل آنها را مورد تجاوز قرار دهد تا دیگر راه بازگشت نداشته باشند.
سرکرده های پژاک تاکنون به دختران عضو در موارد متعدد تجاوز کرده اند در حالی که این فرقه خود را طرفدار حقوق زنان می داند. به عنوان مثال اوجالان که به اعضای خود اجازه نمی دهد تا به صورت رسمی ازدواج کنند ولی شخص اوجالان دوبار ازدواج کرده و بردارش عثمان نیز دو بار با دختران ۱۷ و ۱۹ ساله ازدواج کرده است در حالی که خود وی در زمان ازدواج ۵۴ سال داشت.

این فرقه در اقدامی سخیفانه در سایت های وابسته به خود تصمیم دادستانی قزوین در اعدام دو نفر متجاوز به عنف که دو خواهر را در قالب مسافربر به زور به حوالی قزوین برده و مورد تجاوز قرار داده بودند را مورد سرزنش قرار داده و از متهمان اعدامی حمایت کرده است.

سرکرده فحشا خانه پژاک عبدالرحمن حاجی احمدی تمام محافظان خود را از میان دختران زیبارو انتخاب کرده در حالی که عقل سلیم حکم می کند محافظان ترجیحا از میان مردان و افراد قوی انتخاب شوند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *