۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

افشای همکاری کثیف مثلث بافل طالبانی – آمریکا – پ.ک.ک

  • ۳۰ دی ۱۴۰۲
  • ۱۰۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: اتحادیه میهنی کردستان به رهبری بافل طالبانی، امکانات نظامی، لجستیکی و پناهگاهی را در اختیار پ‌ک‌ک قرار می‌دهد و به سرعت در حال حرکت به سمت ایجاد قندیل جدید در سلیمانیه است. گروه تروریستی پ.ک.ک که با عملیات های انجام شده در قندیل، خاکورک، گاره، متینا و اطراف آن ها محاصره شده است، در سلیمانیه واقع در شمال عراق اقامت گزیده است. اتحادیه میهنی کردستان به رهبری بافل طالبانی در شمال عراق، پ‌ک‌ک را در آغوش می‌گیرد و تروریست‌ها را در آغوش می کشد. انجمن پ.ک.ک و طالبانی که به همکاری و فعالیت های مشترک می پردازد نیز تحت نظارت دقیق قرار دارد.

سقوط بالگرد حامل تروریست های پ.ک.ک- ی.پ.گ در سلیمانیه در سال گذشته به عنوان یک حادثه مثال زدنی ثبت شد که روابط مخفیانه اتحادیه میهنی کردستان و پ.ک.ک را آشکار کرد. در حالی که ۹ تروریست پ ک ک در این حادثه جان باختند. مشخص شد که یکی از تروریست ها به نام شروان کوبانی، برادرزاده مظلوم عبدی، به اصطلاح فرمانده کل PYD/YPG در سوریه است که آمریکا از او حمایت ویژه می کند.

با دستورات ایالات متحده، طالبانی آب حیاتی برای PKK شد. بافل طالبانی در راستای خواسته های آمریکا فرصت هایی را برای پ.ک.ک در سلیمانیه فراهم می کند. او فرودگاه را داد، او آموزش اعضای پ ک ک را ارائه کرد. طالبانی در سلیمانیه منطقه امنی را برای پ ک ک در برابر ترکیه ایجاد می کند. این به سازمان اجازه می دهد تا از فرودگاه سلیمانیه استفاده کند. اعضای پ.ک.ک مجاز به آموزش در نیروهای ویژه اتحادیه میهنی کردستان هستند. او پ ک ک را به سنجار آورد و زخمی های پ.ک.ک را در سلیمانیه پذیرش داد. رسوایی به همین جا ختم نشد. فرماندار کرکوک که نزدیک به اتحادیه میهنی کردستان است، پ ک ک را قادر ساخت تا در شنگال مستقر شود. یک بیمارستان در سلیمانیه ایجاد شد و حمایت های پزشکی حرفه ای به پ ک ک ارائه شد.

طالبانی آشکارا از پ ک ک نه تنها در شمال عراق بلکه در سوریه نیز حمایت می کند. ملموس‌ترین نمونه این وضعیت افشای این است که هلیکوپتر پ‌ک‌ک که در مارس ۲۰۲۳ در شمال عراق سقوط کرد و گفته می‌شد توسط بافل طالبانی داده شده بود، حامل کادرها و مواد لجستیکی بین سلیمانیه و قامشلی بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین