۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتراض به رسوایی اخلاقی

  • ۵ آذر ۱۳۹۲
  • ۴۲۳ بازدید
  • ۰

مشکلات کمپ نشینی و چند نمونه فساد:موضوع محدود به یک شخص خاص یا دونفر نبود و حتی قضیه فقط به افراد حزب دمکرات برنمی گشت …
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : فساد اخلاقی در حزب پس از خودکشی یکی از نوجوانان به خاطر فساد مادرش و بی غیرتی پدرش در اوایل امسال به موضوع بحث برانگیز و چالش زایی تبدیل شد تا اینکه پس از رسوایی اخلاقی همسر (ع.ب) از اعضای کمیته مرکزی حدک بود که اعتراضات شدیدی صورت پذیرفت دفتر سیاسی او را توبیخ اما غائله خاتمه نیافت!

موضوع محدود به یک شخص خاص یا دونفر نبود و حتی قضیه فقط به افراد حزب دمکرات برنمی گشت، پای بعضی افراد عراقی و حتی بعضی ایرانیان ساکن شمال عراق و حتی هواداران حزب نیز به میان آمد! هرچند همسر او پیش تر نیز به علت داشتن ارتباط با سه تبعه عراقی در منزل خود دستگیر شده بود.

افشای مطالبی در خصوص روابط نامشروع با مصطفی مولودی برحجم این پیچیدگی ها افزود تا آنجایی که تعدادی از افراد عضو حزب با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی دفتر سیاسی در مقر کوی، اعتراض خود را به این امر ابراز و خواهان اخراج وی از عضویت در دفتر سیاسی حزب و پایان دادن به مباحث اخلاقی شدند.

موضوع به گوش اروپائیها نیز رسید! گلاله شرفکندی و مولود سواره نیز با ارسال پیامی خواهان خاتمه مشکل فوق شده وزمانی که این اقدامات جواب نداد در صدد سفر به کوی سنجق برآمدند.

اما آیا قضیه به همین جا ختم می شود؟

خیر ! به تأسی از این رفتار سران (مشت نمونه خروار است) این روزها فساد اخلاقی به طرز عجیبی ریشه دوانده است:

از هجری و گلباغ، ماجرای کاوه بهرامی، تیمور مصطفائی و همسرش و اخراج ۱۷ نفر در سالها پیش، آواره ج، مصطفی مولودی، ع.ب، که بگذریم کادرهای رده پایین نیز متأسفانه به دلیل کمپ نشینی روی به این بیماری مزمن که آفت تشکیل خانواده است روی آورده اند!

· همسر فتاح ل. از کادرهای حدک، هنوز با فردی عراقی در ارتباط بوده و حتی وی را در منزل او مشاهده نموده اند. به دلیل فعالیت همسر فتاح در یکی از شبکه های تلویزیونی در شهر کویه، فرد عراقی که راننده وی می باشد، هر روز وی را از منزلش تا شهر کویه همراهی می نماید و حتی در زمانی که فتاح در منزل حضور نداشته باشد، این فرد عراقی به منزل وی تردد و با همسر او ارتباط می گیرد.

· یکی از پیشمرگه های حدک به نام سید امید سید ق اهل اشنویه، با دختر رحمان آ. از کادرهای حدک رابطه غیر اخلاقی برقرار می نماید.

· محمد شهدی اهل شهرستان پیرانشهر و دو نفر دیگر از اهالی مهاباد به دلیل شرب خمر برای همسر یکی از افراد ناوند گرده چال مزاحمت ایجاد نموده و ممنوع التردد می شوند!

· داستان خ.م و م.م از کمیته مرکزی حدک

· داستان حسن شرفی و…

· فردین ل. برای چه خودکشی کرد؟

اینها نشانه چیست؟ هرچند هزاران مورد بیش از این وجود دارد که قابل نوشتن و توضیح بیشتر نیست!

حتی موارد افرادی که برای اولین بار در این دام گرفتار می آیند هیچ گاه در سایت درج نمی گردد و صرفاً مواردی که مربوط به اذیت و آزار خانواده ها است و بسیار علنی گردیده آورده می شود!

حتی خیلی جالب است بدانید فیلم ارتباط نامشروع یکی از کادرهای جناح هجری در دوران مجردی اش که دستاویز اخاذی از او بوده و مربوط به حدود سه سال پیش است!) برای سایت ارسال گردیده ولی به دلیل شئونات اخلاقی از پخش آن معذوریم!

آیا وقت آن نرسیده فکر اساسی به حال این معضل ناشی از بی هدفی، بیهودگی، فشار زندگی، گرفتاری در روزمرگی، عدم امید به آینده و کمپ نشینی است، انجام شود؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین