۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گروهک تروریستی پ ک ک متلاشی می شود

  • ۵ آذر ۱۳۹۲
  • ۲۸۶ بازدید
  • ۰

اظهارات اعضای تسلیم شده ی پ ک ک نشان از نارضایتی ۷۵% اعضای فرقه در داخل گروه بوده و این نارضایتی ها گروهک تروریستی پ ک ک در آستانه فروپاشی قرار گرفته است
انجمن بی ناوان آذربایجان غربی : نیمی از نیروهای پ.ک.ک خواهان جدایی از این گروهک تروریستی هستند.تروریست هایی که ظرف ماه گذشته خود را تسلیم مقامات نموده اند از میزان بالای نارضایتی در نیروهای پ.ک.ک خبر داده اند.
تسلیم شدگان از یک نظرسنجی در گروهک در مقر نظامی قندیل سخن گفته اند و بر اساس این نظر سنجی ۷۵% از نیروهای پ.ک.ک از وضعیت خود در گروهک ناراضی می باشند.

ظرف هفته ی گذشته ۲۳ تروریست خود را تسلیم مقامات کرده اند و این تروریست ها از برگزاری یک نظرسنجی در همه ی اردوگاه های حزب سخن گفته اند. در این نظرسنجی از این نیروها پرسش شده است که آیا از وضعیت خود در اردوگاه ها خرسندند و نسبت به آینده شان امیدوارند؟ که ۷۵% از تروریست ها از وضعیت خود نارضاتی شان را ابراز داشته اند.

اما جالبترین قسمت این نظر سنجی ابراز تمایل برای جدایی نیروهایی است که بالای سه سال در این اردوگاه ها ساکن بوده اند و از هر دو تروریست خواهان جدایی از گروهک پ.ک.ک بوده اند.

تروریست های تسلیم شده همچنین گفته اند که رهبران پ.ک.ک به برخی از نیروهای این حزب قول مساعد داده اند که برای آنان کاریر سیاسی ترتیب داده خواهد شد و حتی برای افرادی نیز قول داده شده است که آنان را به سمت شهرداری بر خواهند گزید.

این تروریست ها همچنین دلیل این عدم رضایت نیزروهای پ.ک.ک را نیز اینگونه توضیح داده اند که حزب در طول سالیان متمادی چندین بار اهداف خود را تغییر داده است و به هیچکدام از این اهداف دسترسی کامل نیز نداشته است. همچنین در داخل حزب خشونت و بدرفتاری با تجاوزهای جنسی همراه بوده است و هرکسی که برای ایفای حقوق خود تلاش نموده است با جزای سنگین و بدرفتاری روبرو بوده است و این عوامل باعث نارضایتی در گروهک شده است.

این افراد همچنین گفته اند که برای مسایل بسیار جزیی حکم اعدام در داخل حزب اجرا شده است همچنین ادامه ی جنگ در سوریه به این نارضایتی ها دامن زده است.

گفتنی است که صالح مسلم رییس پ.ی.د شاخه ی سوری گروهک تروریستی پ.ک.ک نیز در یک برنامه ی تلویزیونی از احتمال بروز جنگ های فرقه ای و قومی بین اعراب و اکراد در سوریه سخن گفته است که نشان از وخیم تر شدن اوضاع سوریه برای پ.ک.ک می دهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *