۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ ک ک در پی جنگ با اعراب کشور سوریه

  • ۵ آذر ۱۳۹۲
  • ۲۷۸ بازدید
  • ۰

حزب اتحاد دمکرات (PYD)شاخه ی سوری پ ک ک پس از قتل و عام مردم بی گناه و غیر نظامی کُرد در درگیری با گروه های افراطی و تکفیری اکنون بدنبال جنگ و درگیری با اعراب کشور سوریه می باشد تا باردیگر هزران کُرد بی گناه را قتل و عام نماید.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :گروهک تروریستی پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی آن از مهمترین عاملان بدبختی مردم کُرد محسوب می شوند، حزب اتحاد دمکرات (PYD) شاخه سوری پ ک ک مدتی پیش با شروع جنگی تمام عیار با گروه های افراطی و تکفیری در کردستان سوریه هزران تن از افراد غیر نظامی و بی گناه را به خون خود آغشته کرده ، و هزران کُرد را از خانه و کاشانه خود بیرون رانده و آواره کوه و بیابان کرد.
گروهک تروریستی پ ک ک رفتارهای وحشیانیه و قتل و عام افراد بی گناه و غیر نظامی را با ترویج ایدئولوژی و خط فکری کردستان بزرگ و استقلال مردم کُرد توجیح می کنند.
پ ک ک در مسیر اهداف جنگ طلبانه ی خود بدنبال راه اندازی جنگی دیگر در کردستان سوریه می باشد، و این نشان از ماهیت وحشی گری و خونریزی پ ک ک و زیر شاخه های آن می باشد.
سوریه کشوری چند قومیتی است که کردها پس از اعراب بیشترین جمعیت را دارند. مردم کرد و عرب از زمان تاسیس این کشور پس از جنگ جهانی اول تاکنون با هم زندگی مسالمت آمیز داشته اند و حتی این زندگی آنقدر در هم تنیده شده است که بیشتر مردان کرد سوریه لباس عربی بر تن می کنند و تا کردی صحبت نکنند نمی توان تشخیص داد آیا فرد کرد است یا عرب.

از زمان آغاز بحران این کشور و کنترل فرقه تروریستی پ ک ک بر کردستان این کشور زمینه ایجاد اختلاف بین کرد و عرب آماده می شود و این طرح صهیونیستی نیز به عهده پ ک ک گذاشته شده است. ترکیه، عربستان و غرب نتوانستند سوریه را از پای در آورند تا به مقاوت ضد صهیونیستی ضربه وارد کنند و هر روز که می گذرد عوامل آنها شکست می خورند و ارتش سوریه کنترل کشور را به دست می گیرد.

بخش دیگر برنامه علیه سوریه ایجاد جنگ اقوام است و مجری آن نیز پ ک ک می باشد. در همین راستاست که صالح مسلم اعلام کرده جنگ بین کرد و عرب در راه است. اگر کرد و عرب با هم خصومت داشتند چرا تاکنون و حتی اکنون وجود ندارد ؟ وقتی می گوید در راه است یعنی برنامه اجرای آن از طرف غرب و صهیونیست ها در راه است تا بر اساس دستورالعمل آنها اقدام شود.

لازم است کردها و عرب های در سوریه هوشیار باشند تا در دام این تروریست ها نیفتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین