۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • استراتژی گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در عضویابی و جذب اعضای جدید

استراتژی گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در عضویابی و جذب اعضای جدید

  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰
  • ۱۸۰ بازدید
  • ۰

شیوه و استراتژی گروهک پ ک ک و پژاک در عضویابی و جذب اعضای جدید ،چیزی جز، شست و شوی مغزی و حیله و نیرنگ نمی باشد.

به گزارش انجمن بی تاوان، براساس مندرجات و قوانین تدوین یافته در اساسنامه ی فرقه ی ضد کُرد پ ک ک و پژاک ، شخصی که قصد عضویت در گروهک را داشته باشد ،بایستی درخواست خود را به صورت مکتوب و یا شفاهی به یکی از ارگانهای گروهک ارائه نماید.

با شروع فصل گرما عناصر پ ک ک و پژاک از خواب زمستانی بلند شده و با حضور در روستای های مناطق مرزی و کردنشین شاهد اجرایی شدن این بند از اساسنامه گروهک می باشیم ، ولی نه به نحوی که در اساسنامه قیده شده است ،بلکه به شیوه ی کاملاً متفاوت و مغایر با قوانین مندرج در اساسنامه…

گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک با سوء استفاده از ماهواره ها و رسانه های جمعی ،با تبلیغاتی گسترده شرایط داخل گروهک را کاملاً رویایی جلوه می دهند، تبلیغات کذب و دروغین گروهک بر افکار نوجوانان و جوانان ساده لوح و زحمت کش روستایی تاثیر بسزایی داشته ، چرا که آنان کار سخت کشاورزی و دامداری را به مراتب بر خوش گذاری و آرامش گروهک پ ک ک و پژاک ترجیح می دهند!!! ، بنابراین  پژاک و پ ک ک  بدین شیوه زمینه را برای به دام انداختن جوانان و نوجوان  کاملا محیا ساخته است و این اولین قدم پژاک برای عضویت و جذب نیرو محسوب می گردد.

عناصر گروهک با حضور در این مناطق و تکرار وعده های کذب و دروغین  پخش شده در ماهواره ها و رسانه های گروهک در میان کودکان و نوجوانان ،آنها را به راحتی فریب داده و جذب فرقه می نمایند. و با توجه به شرایط جذب و مقرارات تدوین یافته در اساسنامه هیچ کدام از این افراد فریب خورده فرم درخواست عضویت پر نکرده اند؟!

پژاک علاوه بر فریب کودکان و نوجوانان روستایی در برخی از موارد عناصر گروهک را به زور اسلحه و یا تهدید به مرگ ازکنار خانواده می رباید و به عنوان عضو گروهک معرفی می نماید.

اکنون معنی درخواست کتبی و شفاهی نیز برای ما آشکار می شود، و این ماهیت لاینفک گروه های تروریستی می باشد.

عضو یابی و جذب نیرو در پ ک ک و پژاک همانند موارد دیگرفرقه دارای تناقضا ت فرورانی می باشد ، این گروهک تروریستی  پلید ، گروهکی همانند گروهک تروریستی منافقین با ترور ، وحشت، قتل و غارت و … در صدد احیای حقوق مردم کردستان می باشد . شیوه ای جزء شست و شوی مغزی  ،کار اجباری و جبر و … که توسط سران گروهک برای اعمال حاکمیت به عناصر رده پائین خود اعمال می شود و سرنوشتی جزء تباهی و شکست در پیش ندارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین