۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ممنوعیت برگزاری رویداد PKK در هامبورگ آلمان

ممنوعیت برگزاری رویداد PKK در هامبورگ آلمان

  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰
  • ۲۲۴ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، اداره حفاظت از قانون اساسی هامبورگ برگزاری هرگونه رویداد مربوط به گروه تروریستی پ.ک.ک را ممنوع اعلام کرد.همچنین در این اطلاعیه اماده است انتشار هرگونه ویدئو و تاویر مربوط به این سازمان تروریستی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

طبق اطلاعات MOPO، باید در ۳۱ اکتبر در یک مرکز رویداد در Schlenzigstrasse در ویلهلمزبورگ برگزار شود، جایی که در غیر این صورت عروسی ها در آخر هفته ها برگزار می شود. این رویداد به عنوان یک رویداد فرهنگی و موسیقی تبلیغ شد. علاوه بر نماد TCS، “Komalen Ciwanen” – انجمن جوانان PKK – نیز در بروشورها نشان داده شد. نمادی که با فرمان وزارت کشور فدرال ممنوع شده است. در هر صورت، بر اساس اطلاعات مقامات امنیتی، TCS نیز یک سازمان جوانان PKK است که از سال ۲۰۱۸ تغییر نام داده است.

مارکو هاسه، سخنگوی MOPO، گفت: «طبق گفته اداره حفاظت از قانون اساسی هامبورگ، این نماد و TCS در زمینه استخدام افرادی که مایل به حضور در مناطق جنگی هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حفاظت از قانون اساسی اطلاعات و اطلاعات موجود در آگهی ها و فیلم ها را در قالب گواهی های رسمی به بازپرسان پلیس هامبورگ داده بود. در نتیجه، این رویداد توسط مقامات مجمع ممنوع شد زیرا از سال ۱۹۹۳ فعالیت پ.ک.ک در آلمان ممنوع شده است. علاوه بر این، رویداد برنامه ریزی شده در اتاق های بسته مطابق با قوانین کرونا در دفتر منطقه ثبت نشده است.

پس از این ممنوعیت، TCS اروپا بیانیه ای را در اینترنت منتشر کرد که در آن پلیس آلمان را “فاشیست” توصیف کرد. علاوه بر این، فراخوانی برای مقاومت در برابر آلمان و همه کشورهایی که TCS آنها را “متخاصم” می‌دانند، وجود دارد. مارکو هاسه ادامه داد: «دفتر حفاظت از قانون اساسی فعالیت‌های پ‌ک‌ک و همچنین فعالیت‌های دیگر افراط‌گرایان با ارتباط خارجی را در کانون توجه قرار می‌دهد».

فعالان مظنون TCS چند هفته است که در هامبورگ مورد بازجویی قرار گرفته اند: گفته می شود که آنها مسئول چندین آسیب به اموال در شب ۹ اکتبر هستند. گرافیتی‌های پ‌ک‌ک و پرتره‌های اوجالان روی نماها در مکان‌های مختلف شهر پاشیده شد و یک بنر از روی یک پل باز شد. هاسه گفت: “ما روی کمپین ها، رویدادها و جلسات بیشتر حامیان پ ک ک و همچنین جوانان پ ک ک حساب می کنیم.” اینها همچنین باید در خدمت جذب فعالان جدید برای مهاجرت به مناطق جنگی باشند.»

بر اساس گزارش دفتر حفاظت از قانون اساسی، تعداد حامیان انجمن های افراطی خارجی در هامبورگ ۸۰۰ نفر است، در حالی که در سال گذشته ۷۹۰ نفر بودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین