۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • هدف از نوشتن نامه به رهبر انقلاب ایجاد اتحاد میان احزاب و اپوزسیون کُردی بود!!!

هدف از نوشتن نامه به رهبر انقلاب ایجاد اتحاد میان احزاب و اپوزسیون کُردی بود!!!

  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
  • ۲۶۶ بازدید
  • ۰

عبدالرحمن حاجی احمدی یکی از اهداف نگارش نامه به مقام معظم رهبری را به اجماع رسیدن و اتحاد احزاب و اپوزسیون کُردی اعلام کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده تروریستی پژاک با شبکه نوروز تی وی مصاحبه ی انجام داد. وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری طبق روال و عادت همیشگی اظهاراتی بی اساس و غیر منطقی بیان داشت و به سیاه نمایی و اعتبار زدایی انتخابات پرداخت.
حاجی احمدی همچنین در خصوص نامه ی نوشته شده به رهبر انقلاب اسلامی اظهارات بی پایه و بی اساسی را عنوان کرده و از مهمترین اهداف پژاک از به نگارش در آوردن این نامه را ایجاد اتحاد میان احزاب و اپوزسیون کُردی عنوان کرد. حاجی احمدی در پاسخ به این سوال مجری که چرا احزاب و اپوزسیون سیاسی کردستان ایران در همچین مواردی دارای یک واکنش جمعی نیستند ولی در کردستان ترکیه همه از پ.ک..ک وب.د.پ تبعیت می کنند وهماهنگ عمل می نمایند؟ اذعان داشت: :اتفاقاً یکی از اهداف نگارش نامه ما به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در رابطه با همین موضوع بود و می خواستیم تا تمامی احزاب وسازمانهای سیاسی کردستان ایران در یک اقدام هماهنگ متحد کنیم.
حاجی احمدی سرکرده تروریستی پژاک در شرایطی درخواست ایجاد اتحاد میان احزاب و اپوزسیون ضد انقلاب از سوی رهبر انقلاب می شود که نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری این احزاب و گروهک های تروریستی را به کلی قبول نداشته ، و بر این باورند که انقلاب اسلامی تا کنون ضربات سنگینی را از این احزاب تروریستی متحمل شده و این احزاب ضد بشری را از عاملان قتل و کشتار کُردهای بی دفاع و مظلوم ایران می دانند …
پزاک با این رفتار خود نقش پدری را در میان احزاب بازی می کند و خود را به عنوان بزرگتر این گروهک ها جلوه می دهد ، در حالی که موضوع کاملاً برعکس بوده و پژاک هیچ اعتبار و جایگاهی در میان کُردهای ایران و احزاب و اپوزسیون کُردی نداشته و نخواهد داشت، چرا که همه می دانند پژاک دست نشانده پ.ک.ک بوده و در مسیر اهداف پ.ک.ک و به نفع پ.ک.ک فعالیت می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *