۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اظهارات سخیفانیه عبدالله مهتدی در خصوص رای مردم فهیم کُرد

  • ۹ تیر ۱۳۹۲
  • ۳۹۳ بازدید
  • ۰

عبدالله مهتدی سرکرده جنایت کار حزب کومله مشارکت حداکثری مردم کُرد را با وجود بایکوت و تحریم از سوی احزاب و اپوزسیون توجیح کرده و رای آنها را رای اعتراضی عنوان کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : با وجود اعلام تحریم و بایکوت انتخابات از سوی تمام احزاب و اپوزسیون کُردی ، مشارکت حداکثری هم وطنان کُرد در انتخابات ضربات جبران ناپذیری بر پیکر احزاب و ایوزسیون ضد انقلاب وارده کرده است ، و بی اعتنایی و بی توجهی هم وطنان کُرد به درخواست این احزاب ،جایگاه سیاسی و اجتماعی آنان را بی هویت و بی ارزش کرده است.
عبدالله مهتدی سرکرده تروریستی حزب کومله همانند سایر سران احزاب و گروه ها انتخابات ایران را تحریم کرده بود ، و از مردم کُردهای ایران خواسته بود تا در این انتخابات شرکت نکنند، وی همچنین حضور هر کُرد در پای صندوق را رای به نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بود ؛ ولی مشارکت بالای ۸۰ درصدی کُردهای فهیم و با شرف ایرانی تمام معادلات سیاسی این گروهک های کُردستیز را به هم زد. وب سایت nnsroj.com با انتشار مصاحبه ی خبری عبدالله مهتدی بدنبال حفظ جایگاه فاقد اعتبار احزاب و گروهک ها در میان کُردها بوده و با انجام مصاحبه ی این شکست را توجیح کرده و مهتدی اذعان می نماید که رای مردم کُرد رای اعتراضی می باشد.
تناقضی آشکار در اظهارات عبدالله مهتدی مشهود می باشد ، چرا که وی قبل از انتخابات اعلام کرده بود که حضور در پای صندوق های رای یعنی رای اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ولی اکنون حضور کُرد ها در پای صندوق ها و رای کُردها را رای اعتراضی عنوان می کنند.
بازی با کلمات و سفسطه پردازی سران فرقه راهکاری برای فرار از شکست می باشد که عبدالله مهتدی در این مصاحبه خبری از آن بهره گرفته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *