۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اغراق بیش از حد پ.ک.ک و پژاک

  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۱
  • ۱۹۷ بازدید
  • ۰

گروهک تروریستی پ. ک .ک و پژاک تبحر خاصی در دروغگویی و اغراق دارد و با این شیوه جوانان و نوجوانان بسیاری را به خاک وخون کشیده است ،یکی از بزرگترین اغراق و دروغگویی این گروهک امتناء از گفتن تعدادی واقعی کشته های خود و اعلام بیش از حد تعداد نیرو های نظامی طرف مقابل می باشد.

گروهک تروریستی  پژاک هر هفته  با اعلام خبری مبنی بر کشته شدن تعدادی  از نیرو های سپاه ایران در درگیری گریلا های قهرمان خود قدرت نمایی و بزرگ نمایی می نماید ولی غفلت از این که مردم در عصر ارتباطات زندگی می کند و هر اتفاقی که در سراسر جهان رخ می دهد دقیقه ای  بعد همه از صحت و یا کذب بودن آن مطلع می شوند، اما نباید بیش تاز این از این گروهک انتظار داشت چرا که در دره های صعب العبور و کوهستان های قندیل هیچ ارتباطی با دنیای خارج وجود نداردتنها ارتباطی که آنها می توانند برقرار نمایند ارتباطات با حیوانات کوه ها می باشد .

گروهک تروریستی پژاک مدت یکسال است که به جمهوری اسلامی ایران تعهد کتبی داده است که وارد خاک ایران نشده و هیچ عملیات تروریستی و مسلحانه را انجام ندهند ولی حال مشخص نیست که این نیروهای سپاه هرز گاهی  که توسط گریلاها ی پژاک کشته می شوند از کجا می آیند!! پس چرا فقط از نیروهای سپاهی ایران کشته می شود و آنان هیچ کشته ای را نمی دهند ؟ چرا ایران در مقابل این حملات آنان سکوت می کند؟!!

گروهک تروریستی پ.ک.ک هم مستثنی نبوده  بعنوان مادر این فرقه ها نباید از سایر  شاخه های خود کم آورد ، بنابراین حق مطلب را به خوبی ادا می کند ، این گروهک در سایت خود با انتشار خبری  تعداد کشته های نیروهای نظامی ترکیه را ۱۱۰ کشته و ۵۰زخمی اعلام می کند و در حالی که مقامات ترکیه تعداد کشته های خود را در عملیات منطقه چولیک  ۱۰ کشته و ۶۳ زخمی اعلام می کنند و جالب این که پ.ک.ک هیچ آماری از کشته های خود اعلام نمی کنند.

حال نکته قابل تامل این است که اگر دولت ترکیه با این همه امکانات و تجهیزات نظامی و تاکتیک های خاص ۱۱۰ کشته بدهد پس گروهک پ.ک.ک با افراد جوان و کم تجربه خود و با اسلحه کلاشیکف چند نفر کشته می دهد؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین