۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • گفته های سوزدار اوستا جنگ رسانه ای بارزانی ها و پ.ک.ک را شعله ورتر کرد

گفته های سوزدار اوستا جنگ رسانه ای بارزانی ها و پ.ک.ک را شعله ورتر کرد

  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
  • ۳۱۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : بارزانی ها:پ.ک.ک از هر چیزی که به نفع کردها باشد از ان جلوگیری کرده و با آن مقابله می کند.
سوزدار آویستا، یکی از اعضای شورای رهبری گروه تروریستی پ.ک.ک در گفت و گو با خبرگزاری فرات ANF پ.ک.ک گفته :که ما در میدان جنگ پیروز هستیم و بار دیگر بر دشمنی خود با پ.د.ک(بارزانی ها) تاکید کرد.
همانطور که همه می دانند پ ک ک در وضعیتی سخت قرار دارد و حملات همه جانبه ترکیه عرصه میدانی را برای پ ک ک تنگ تر کرده است هر جند که نیروهای بارزانیها مستقیما در جنگ شرکت نکرده اند اما پ ک ک انها را به اتهام همکاری با ترکیه متهم می کند.
بارزانیها:پ‌ک‌ک در وضعیت بدی قرار دارد و روز به روز موقعیت‌های بیشتری را از دست می‌دهد و سیاست‌های نادرستی که سال‌ها سعی در سرپوش گذاشتن ان داشت ، آرام آرام آشکار می‌شود. برخی از افراد در صفوف پ.ک.ک صدای خود را در مورد وضعیت کنونی حزب خود بلند کرده اند. بدیهی است که کسانی که در صفوف پ.ک.ک صدای اعتراض خود را بلند می کنند یا توسط خود پ.ک.ک نابود می شوند یا توسط دولت ترکیه کشته می شوند و با خون هایی که در ریخته شدن افراد بی گناه دست به تجارت سیاست می زنند.
پ‌ک‌ک دلایل شکست‌های خود را می‌داند، دلایل افشای سیاست‌های نادرست پ‌ک‌ک واضح است میتوان به این عوامل پرداخت که در شکست سیاست پ ک ک سهیم هستند از جمله عدم توسعه تفکر ملی گرایی کرد، و دشمنی مستقیم با پ‌د‌ک و بارزانی‌ها.
سوزدار آویستا مدعی شده که اگر نقش پ.د.ک نبود، استعمار ترکیه در این سطح نمی توانست کردستان را اشغال کند. پای محلی این حملات PDK است. پ.د.ک امسال آشکارا نشان داد که خیانت می کند. خانواده بارزانی نشان داده اند که به ترک ها کمک می کنند. این موضع حزب دمکرات کردستان و این انتخاب آنهاست. سوزدار گفته: که بارزانیها – پ.د.ک نگران ایجاد اتحاد کردها نیستند ، برای حفاظت از کردستان،و حفظ دستاوردهای کردستان و ایجاد وحدت ملی تلاشی نمی کند . در مقابل همه اینها در کنار استعمار ترکیه ایستاده است. او با این موضع با کردها دشمنی می کند.
و از یک طرف هم رسانه های بارزانیها ادعا می کنند که : رسانه های پ.ک.ک این اظهارات را از زبان مقامات پ.ک.ک منتشر می کنند.
پ.ک.ک سیاست خود را بر این دروغ ها بنا نهاده است و تا زمانی که بتواند به این کار ادامه خواهد داد. پ ک ک شاخه دولت ترکیه در کردستان عراق است. پ‌ک‌ک اکثر چریک‌های خود را به عنوان بخشی از توطئه دولت ترکیه از شمال کردستان خارج کرد و به جنوب کردستان فرستاد. پ‌ک‌ک در حال حاضر بخش‌هایی از کردستان عراق را تحت کنترل دارد و آن‌ها را «منطقه ازاد» می‌نامد. اینجاست که یک سوال مطرح می شود.
بارزانیها:از آنجایی که پ‌ک‌ک ادعا می‌کند علیه دولت ترکیه می‌جنگد، آیا در ۴۰ سال گذشته توانسته است یک روستا، قطعه‌ای از خاک کردستان ترکیه را از دست مهاجمان پاکسازی و آزاد کند؟ پ‌ک‌ک به بخشی از شبه‌نظامیان شیعه در جنوب کردستان تبدیل شده است و بدیهی است که چریک‌های پ‌ک‌ک در سنجار به کارمندان حقوق‌بگیر شبه‌نظامیان حشد تبدیل شده‌اند. ماموریت پ.ک.ک در جنوب کردستان جلوگیری از استقلال کردستان و کشور شدن کردستان است. پ ک ک باید بداند که روزی دور نیست که مهاجمان کردستان و دشمنان ملت کرد دیگر از شما استفاده نکنند و در گناهانی که در حق مردم کرد انجام داده اید غرق شوید.
اگر تمام دنیا از وحدت ملی کردها صحبت می کنند، پ ک ک نمی تواند در مورد آن صحبت کند. چون همه به یاد داریم که پ.ک.ک برای مخالفت با پارلمان کردستان یک پارلمان مصنوعی در اروپا ایجاد کرد و برای مخالفت با اتحادیه ملی کردها KNK را در اروپا ایجاد کرد. به طور خلاصه، پ ک ک از هر چیزی که به نفع کردها باشد جلوگیری کرده و با آن مقابله خواهد کرد. پ.ک.ک بداند که حرف آنها یک ریال هم نمی ارزد.
پ.ک.ک با این ایدئولوژی راکد نمی تواند هیچ کار خوب و مثبتی برای کردها و کردستان انجام دهد، در واقع وظیفه اصلی و واقعی پ.ک.ک این است که تمام دستاوردها و فرصت هایی را که در اختیار کردها هستند را از بین ببرد.
مهم ترین نکته این است که کردها پ.ک.ک را به خوبی می شناسند، اما متاسفانه به ندرت حاضرند آشکارا درباره اشتباهات و آسیب های سیاست زشت پ.ک.ک برای کردها و کردستان صحبت کنند. بسیاری از مردم سکوت را انتخاب می کنند که خود باعث می شود پ.ک.ک بیش از پیش با دستاوردهای ملی کردستان مخالفت کند. در رابطه با احزاب سیاسی هم همینطور است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین