۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • گروهک کردستیز پژاک دو شهید کُرد را مزدوران ایران خواند!!!

گروهک کردستیز پژاک دو شهید کُرد را مزدوران ایران خواند!!!

  • ۲ خرداد ۱۳۹۲
  • ۲۲۲ بازدید
  • ۰

گروهک کردستیز پژاک با بهانه های مختلف کُردهای مناطق مرزی را به قتل می رساند، و سپس با بیانیه ی عمل وحشییانیه خود را توجیح می کند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک یاغی و ضد کُرد پژاک آرامش و امنیت را از کُردهای مظلوم و بی گناه مناطق مرزی سلب کرده ، و با قتل و خونریزی ترس و وحشت را در میان خانواده ها بوجود آورده است . پژاک با اخاذی و باج گیری از خانواده های رنج دیده کُرد زندگی حیوانی و وحشیانه ی خود را در کو ه ها و دره ها سپری می کند، و در صورت مخالفت خانواده ها آنان را تهدید به مرگ کرده و عدم همکاری با پژاک را خیانت به ملت کُرد اعلام می دارد.
پژاک با قتل و کشتار کولبران در مناطق مرزی اکثر روستائیان مناطق مرزی را دچار ترس و وحشت کرده و با این رفتار وحشیانه ی خود قدرت خود را به رخ روستائیان بی بضاعت و مظلوم می کشد ؛ پژاک با آگاهی از این موضوع که روستاهای مناطق مرزی از امکانات اینترنتی برخوردار نیستند ، با تبلیغاتی گسترده در فضای مجازی این رفتار غیر انسانی خود را به رژیم جمهوری اسلامی ایران نسبت داده و سپاه پاسداران و یا نیروی انتظامی را متهم به قتل کولبران می کند…
گروهک کردستیز پژاک در اقدامی جدید ۲۹ اردیبهشت دو نفر از بسیجی های کُرد را به شهادت رساند، و سپس با صدور بیانیه ی برای توجیح این رفتار خود اعلام کرد که پژاک در درگیری با سپاه پاسداران دو تن از مزدوران محلی را به هلاکت رسانید. اما واقعیت این است که پژاک هر کُردی را که در نظام جمهوری اسلامی شاغل باشد و یا به عضویت بسیج در آمده باشد مزدور خواند ، و وی را به قتل می رساند.
اکنون نکته قابل توجه اینکه پژاک مدعی است برای رهایی ملت کُرد از زیر بار ظلم و ستم در حال جنگ می باشد ، آیا قتل دو تن از شهروندان کُرد به دلیل عضویت در بسیج ظلم به خانواده های آنان نمی باشد؟ آیا هر فردی را که برای کسب روزی حلال برای خانواده ی خود در یکی از نهادهای دولتی کار کند مزدور می باشد؟
استراتژی گروهک کردستیز پژاک در جهت منافع فرقه بوده و برای خوشگذارنی و عیاشی سران این گروهک می باشد که اکثر آنان در اروپا به عیاشی مشغولند . و رهایی ملت کُرد فقط شعاری است تا به این شیوه کسب درآمدی داشته باشند ، چرا که قتل کردها به بهانه های مختلف نشان از کردستیزی گروهک می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *