۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • گرمای بصیرت انقلابی کردستانی‌ها، سرمای فتنه را در هم پیچید

گرمای بصیرت انقلابی کردستانی‌ها، سرمای فتنه را در هم پیچید

  • ۱۵ دی ۱۳۹۲
  • ۲۳۹ بازدید
  • ۰

یک‌بار دیگر غیرت انقلابی مردم کردستان که با بصیرت آمیخته شد، هم‌نوا با سراسر ایران وفاداری به نظام را فریاد کشید و خط بطلانی بر امیدهای باطل یزیدیان زمانه کشید.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : نهم دی ماه گوشه‌گوشه ایران اسلامی غرق در شور و شعف و غیرت انقلابی است، مردمانی که از هر جنس و قشر در محل‌های گرامیداشت ۹ دی در ابعادی وسیع بار دیگر با دستاورد این روز بیعت کردند.

اما دستاوردی که در ۹ دی ۸۸ به دست آمده چه بوده و چگونه باید از آن حفظ و حراست کرد، این سؤالی است که از شرکت‌کنندگان در مراسم ۹ دی امسال در استان کردستان سوال شد

بسیاری از شهرهای کردنشین ایران در تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه مملو از فرزندان با غیرت و فهیم کُرد بود .

تا چشم کار می‌کرد اقشار مختلف از هر جنس و سن و مرامی را می‌شد دید که در این مکان گرد هم آمده بودند تا یک چیز را ثابت کنند: وفاداری به آرمان‌های نظام و انقلاب.

این گفته یکی از حاضران در این مراسم است؛ عبدالله منوچهری بازاری سنندجی و از کسانی است که به گفته خودش همراه با خانواده در این مراسم حضور یافته است

۹دی پایانی بر آتش فتنه

منوچهری با یادآوری حوادث تلخ پیش آمده در ماجرای فتنه سال ۸۸ می‌گوید: ما از تلویزیون و رسانه‌ها اخبار فتنه را دنبال می‌کردیم و همشهریان ما بسیاری از اوضاعی که در آن روزها در پایتخت می‌گذشت و جولان برخی عناصر ضدانقلاب نگران بودند.

وی اضافه می‌کند: سردمداران کفر و نفاق تصور می‌کردند با آوردن برخی عناصر داخلی خود به خیابان‌ها و آتش‌زدن چند سطل زباله می‌توانند انقلاب را به چالش بکشند، اما وهم و خیال آنها چند صباحی بیشتر به طول نکشید.

این شهروند می‌گوید: با اینکه آغاز و ادامه فتنه موجب تأسف بود، اما این وقایع پایان خوشی برای ملت، نظام و اسلام داشت که با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۹ دی مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب زده شد.

۹دی لبیک به ندای رهبر

شیدا اردلان دانشجوی حاضر در این مراسم می‌گوید: با وجود اینکه این روزها در ایام امتحانات هستیم و مطالعه را به هر کاری مقدم می‌دانیم، اما عشق و علاقه ما به نظام و مقام معظم رهبری موجب شد از فعالیت‌های دیگر چشم‌پوشی کرده و به ندای رهبرمان لبیک بگوئیم.

وی با نشان دادن جمعیت حاضر در مراسم اظهار می‌کند: به طور قطع جمعیت بسیار بیشتری از این جمعیتی که در سالن حضور دارند مشتاق شرکت در مراسم امسال بوده‌اند که به دلیل کمبود فضا نتوانسته‌اند وارد شوند.

این جمله را که می‌گوید سر می‌چرخانم و سیل جمعیتی را می‌بینم که به دلیل نبودن جا در داخل سالن، پشت در به انتظار ایستاده‌اند، تا شاید اندکی فضا فراهم شود و بتوانند وارد شوند.

اردلان ادامه می‌دهد: ۹ دی پاسخی به رسانه‌های مغرض و عوامل پشت صحنه آنها بود که روشن کرد این ملت تا چه اندازه در دفاع از خواسته‌ها، اهداف و نیات برحق خود استوار است.

وی اعتقاد دارد بسیاری از کسانی که در راهپیمایی ۹ دی بساط فتنه را یکجا برچیدند از قشر دانشجو و جوانان بودند که با بصیرت و آگاهی خود در برهه‌ای حساس به یاری و حمایت از انقلاب آمدند.

۹دی انقلاب بصیرت‌ها

بصیرت، کلید واژه‌ای است که مولود شعبانی کارمند سنندجی نیز بر آن تأکید دارد، وی با اشاره به اینکه ۹ دی، انقلاب در انقلاب بود می‌گوید: اهمیت و حساسیت روز ۹ دی به زمان آن مرتبط است، چرا که حضور حماسی ملت در این روز و در سال ۸۸ نظام اسلامی ایران را برای همیشه تاریخ بیمه و جاودان کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران و شهروندان کردستانی هر جا نیاز بوده با دل و جان در رکاب انقلاب و اسلام بوده‌اند می‌گوید: غیرت انقلابی و ایرانی مردمان ما که با بصیرت آمیخته است ۹ دی‌ها را به وجود می‌آورد.

این شهروند با اشاره به ظلمی که در روز عاشورای سال ۸۸ به اسلام و انقلاب شد می‌گوید: ۹ دی روز احیای مجدد ارزش‌ها و مقابله با کافران و یزیدیان زمانه است

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *