۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • کژار (KJAR)برای ارتقاء ظلم و جنایت بر حق زنان کردستان تاسیس شد

کژار (KJAR)برای ارتقاء ظلم و جنایت بر حق زنان کردستان تاسیس شد

  • ۳ خرداد ۱۳۹۳
  • ۲۴۵ بازدید
  • ۱

جامعه زنان آزاد شرق کردستان (KJAR) با همان افکار و ایدئولوژی ، و شعارهای اتحادیه زنان شرق کردستان (YRJK) اعلام موجودیت کرده است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک و احزاب تروریستی  واقعیت نظام خانواده را نفی می کند ، این احزاب تروریستی  خانواده را نسلی تباه شده و محیط خانواده را فاحشه خانه ی کوجک می داند . در این فرقه های تروریستی  ازدواج و زاد و ولد را ظلم در حق زن می‌پندارد.

اتحادیه زنان شرق کردستان (YRJk) از شاخه های تروریستی پژاک  در پیروی از ایدئولوژی منسوخ اوجالان  بدون توجه به تفاوت های بنیادین زن و مرد اعم از جسمی و روحی همه را موجوداتی یکسان تلقی می کند و عدالت را به سخره گرفته است . تعبیر او از عدالت محل اشکال اساسی است ، چون عدالت اساساً بدین معنی است که هر چیزدر جای خود قرار بگیرد و عدالت بین زن و مرد بر اساس ویژگی ها خاصه ی آنها تعریف می شود .یعنی زن نیازها و توانایی هایی دارد که مرد ندارد و بالعکس .

اکنون اتحادیه زنان شرق کردستان با وجود این همه ناعدالتی و ظلم بر حق زنان فداکار کُرد ،فعالیهای ظالمانه ی خود را ارتقاء بخشیده و در چهارمین کنفرانس «اتحادیه زنان شرق کردستان, ی.ژ.ر.ک» با شعار «با تعمیق در ایدئولوژی آزادی زن, خودمدیریتی دموکراتیک را تحقق بخشیم» در کوهستان‌های قندیل برگزار گردید و طی آن سیستم «جامعه زنان آزاد شرق کردستان, کژار» تأسیس کرد.

جامعه زنان آزاد شرق کردستان (KJAR) با همان افکار و ایدئولوژی ، و شعارهای اتحادیه زنان شرق کردستان (YRJK) اعلام موجودیت کرده است.

مدارک و اسناد بسیاری از ظلم و جنایت بر علیه زنان و دختران در گروهک تروریستی پژاک منتشر شده است، زنان و دختران بسیاری بدلیل سوءاستفاده های جنسی سران گروهک دست به خودکشی زده اند، بی حرمتی به زن و جایگاه والای زنان در گروهک های تروریستی بویژه پژاک کاملاً محسوس و ملموس می باشد، بهره کشی جنسی از زنان در گروه های تروریستی، پدیده ای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی این گروه ها است.می توان گفت که بهره کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک گروه های تروریستی ضد اجتماعی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیر زمینی و ضدخانوادگی ترغیب می کنند می باشد.ازدواج در پژاک ممنوع اما داشتن روابط نامشروع مخفی، امری رایج است. پ.ک.ک و پژاک ادعا می کنند که اعضای آنان نباید ازدواج کنند و یکی از شعارهای اصلی این فرقه توجه خاص به حقوق زنان و احترام به آن می باشد، اما در عمل چنین نیست. عثمان اوجالان ۶۰ ساله، برادر رهبر پ.ک.ک دو بار ازدواج کرد آن هم با دو دختر جوان ۳/۱ سنش (یکی ۲۱ ساله اهل منطقه قطور خوی و دیگری ۲۲ ساله اهل آکره کردستان). البته بدون این که روال متداول جامعه را طی کند. رهبر پژاک نیز با یک دختر آلمانی ازدواج کرده است. او مقیم آلمان است و در جایی گرم و نرم ادعای مبارزه برای کُرد را دارد در حالی که اعضای سیه روز و ساده هم حق ازدواج ندارند، از سوء تغذیه رنج می برند و حق بازگشت هم ندارند. مردم کرد در ترکیه و عراق زندگی اقتصادی سختی را می‌گذرانند، اما روزنامه “ملیت”، نوشت که عثمان اوجالان ۵/۲ کیلو طلا به زن جدیدش داد و هزینه ازدواجش نیز ۵۲ هزار دلار بوده است.

اکنون جامعه زنان آزاد شرق کردستان کژار تاسیس یافته تا  این بی حرمتی ها و ناعدالتی ها در حق زنان  را کامل نماید و شرایط را برای سران گروهک در سوءاستفاده از دختران و زنان مناسب نماید.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. جمهوری اسلامی بشیند و تماشا کند روزی می رسد که این کوردها یا همان سنی ها دهن شیعه هارو سرویس می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *