۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کُردها از وعده های توخالی پ‌ک‌ک خسته شده‌اند!

  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
  • ۶۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی‌تاوان: متأسفانە گروه تروریستی پ‌ک‌ک بە اتحاد کردها اعتقاد ندارد و تنها میخواهد وانمود کند کە گروهی است مبارز و برای ایجاد اتحاد کردها تلاش می‌کند. در واقع پ ک ک اهداف و استراتژی خاص خود را در رابطە با بکارگیری اصطلاح “اتحاد ملی کردها” تعقیب کرد.

سیاست جنگ خندقها در سال ۲۰۱۶، تسلیم کردن “عفرین” در سال ۲۰۱۸ و همچنین اشغال شدن مناطق دیگری از خاک سوریه توسط نیروهای ترکیە، نشان دهندەی این واقعیت هستند کە رهبران پ‌ک‌ک در سیاستگذاری نقایص بزرگی دارند. پ ک ک در سایەی ضعف سیاسگذاری رهبران خود بخش قابل ملاحظەای از توان و قدرت خود را از دست دادە است.

هر سال رهبران پ‌ک‌ک نوید سالی موفقیت آمیز و رهایی از چنگ استعمارگران را بە کردها میدهند ولی در عمل خلاف این وعدەها مشاهدە میشود. کُردها دیگر از این قبیل وعدەهای توخالی خستە شدەاند. پ‌ک‌ک برای حفظ اعتبار خود، متد مظلوم نمایی را بکار میگیرد. هدف این گروه از بە میان آوردن بحث اتحاد کردها نیز با هدف بدست آوردن اعتبار از دست رفتە در سایەی سیاستهای اشتباە رهبری خود است و متأسفانە نیت انقلابی و دلسوزانەای در آن وجود ندارد.

پ ک ک برای دستیابی بە این اهداف، استراتژی مشخصی دارد کە رسانە و دستگاههای تبلیغاتی پ‌ک‌ک، ستون اصلی این استراتژی بحساب می آید. پ‌ک‌ک هر وقت لازم بداند از طریق رسانەهای وابستە بە خود حملات رسانەای وسیعی علیە دیگر گروه های کردی براە می‌ندازد و روزانە گزارشهایی دربارەی ضروری بودن اتحاد کردها را نشر می‌دهد.

اما این گروه تروریستی در واقع میخواهد اینچنین بنماید کە وظائف خود در رابطە با اتحاد کردها بە انجام رساندە و دیگر گروه های کردی را متهم بە کارشکنی در راستای ایجاد این اتحاد معرفی کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین