۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کُردهای ترکیه در کشاکش سوء استفاده های پ.ک.ک

  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰
  • ۳۱۶ بازدید
  • ۰

ما همیشه شنیده ایم و خوانده ایم که برخی از احزاب به بهانه های واهی که هیچ کس نتوانسته آن را ثابت کند، سازمان تروریستی پ.ک.ک را در حال دفاع از کردها در ترکیه به تصویر می کشند.

هرکسی که راهپیمایی این سازمان را دنبال می کند به این بهانه که می خواهد حقوق کردها را به ارمغان بیاورد ده ها هزار شهروند جمهوری ترکیه را در طول دهه ها کشته است، اما اگر در میان کشته شدگان جستجو کنیم، ما متوجه خواهیم شد که بیشترین تعداد آنها کُردها هستند و نه ترکها، و بنابراین این یک نکته کافی برای رد کردن تمام ادعاهای سازمان است.

و از آنجایی که این سازمان با شعارهایی که در مورد کردها مطرح می کند صادق نیست، بلکه برنامه های خارجی با هدف ضربه زدن به ترکیه به عنوان یک دولت و جمهوری دارد، جنگ این دولت در ترکیه هنوز علیه آن امنیتی، نظامی، سیاسی و رسانه ای ادامه دارد.

امروز هر کس می خواهد حقیقت آنچه را که اتفاق افتاده است بداند، به مناطق تحت تسلط این سازمان تروریستی در شمال عراق و شمال سوریه نگاهی بیاندازد که همه آن ها فاقد توسعه هستند و فقر، اختلاف، غارت و غیبت بر آنها حاکم است. هر کس با سرنوشت خود مخالفت کند یا کشته می شود یا زندانی می شود.

در ۸۱ استان ترکیه زیرساخت های عمومی مانند آموزش، بهداشت، حمل و نقل، انرژی و ورزش امروز برابر است و این همان چیزی است که سازمان تروریستی پ ک ک برای جلوگیری از آن در مناطق جنوب شرقی ترکیه استفاده کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین