۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • کُردهای بی دفاع و مظلوم قربانی سیاست های پ ک ک و بارزانی

کُردهای بی دفاع و مظلوم قربانی سیاست های پ ک ک و بارزانی

  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
  • ۳۰۹ بازدید
  • ۰

زیاد خواهی ،خود محوری و قدرت طلبی بارزانی ها وسران پ ک ک برای رسیدن به قدرت منجر به قتل وعام کُردهای بی دفاع در کردستان عراق و سوریه شده است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : علی رغم کشتار و جنایات وحشیانیه ی گروه تکفیری داعش جنگ قدرت میان اقمار پ ک ک و بارزانی همچنان ادامه دارد. بارزانی و اوجالان برای رسیدن به قدرت در کردستان خون هزاران کَرد بی دفاع و مظلوم را ریخته اند.

نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان را می توان از عاملین تشدید اختلافات میان بارزانی و جریان های پ ک ک محسوب کرد. اردوغان با بهبود روابط دیپلماتیک با بارزانی ها و معلق نگه داشتن پروسه صلح با پ ک ک ضربه ی مهلکی را به پ ک ک وارد ساخته است، و سران پ ک ک برای جبران این شکست از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با تخریب سایر گروه ها و احزاب کُردی بدنبال کسب اعتبار و جایگاه مردمی در کردستان می باشد.

گروه تکفیری داعش با حمایت اردوغان و بارزانی  و شاخه های نظامی پ ک ک در کردستان عراق و سوریه دریای خون در مناطق کردنشین به پا کرده است.

تخریب و اتهام زنی پ ک ک به بارانی و متقابلاً بارزانی به پ ک ک بر نا امنی و تشدید بحران در مناطق کردستان عراق و سوریه می افزاید. دخالت های سران پ ک ک در مناطق تحت سیطره بارزانی نه تنها منجر به بازگشت آرامش و امنیت در کردستان عراق نمی شود ،بلکه بر اختلافات تشدید بخشیده و زمینه را برای اجرای سیاست های ترکیه همواره می سازد.

 تخریب جایگاه بارزانی در کردستان عراق  توسط خبرگزاری فرات نیوز از ارکان وابسته به پ ک ک ، منجر به فیلتر شدن این سایت در کردستان عراق  گردید، و این نشان از اوج اختلافات میان پ ک ک و بارانی می باشد.

اکنون در این شرایطی بحرانی و خونریزی در کردستان عراق و سوریه بارزانی و سران پ ک ک بدنبال سر پوشش گذاشتن بر خیانت های خود بوده و تلاش می کنند افکار عمومی را تشوش داده و جایگاه مردمی برای خود کسب نمایند ، ولی این موضوع کاملا برای همگان شفاف و روشن است که پ ک ک و بارزانی هر دو خائن به ملت کُرد هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین