۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • چرا سران پ.ک.ک هرگز مورد هدف سلاح های شیمیایی قرار نمی گیرند؟!

چرا سران پ.ک.ک هرگز مورد هدف سلاح های شیمیایی قرار نمی گیرند؟!

  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱
  • ۱۵۹ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان :‌ پ.ک.ک دست ساخته میت ترکیه است و برای کشتن جوانان کرد تأسیس شده است. پ.ک.ک نه تنها به خانواده های عضوهایش، بلکه به کل مردم کرد دروغ می گوید. پ.ک.ک همیشه برای توجیه و پنهان کردن شکست های بزرگ خود در میدان نبرد بهانه های بی معنی پیدا می کند و با دروغ و گمراهی سعی می کند خود را برنده جلوه دهد.
اخیرا پ.ک.ک در رسانه های خود خبری منتشر کرده که در آن دروغ های بزرگ و اظهارات غیراخلاقی منتشر کرده است. پ ک ک هویت ۱۷ جوان کرد کشته شده توسط ژاندارمری ترکیه در جنگ ساختگی با ترکیه را منتشر کرد. و ادعا کرده که همگی در حملات شیمیایی ترکیه کشته شده اند!
پ‌ک‌ک مثل همیشه اسامی، عکس‌ها و تمامی اطلاعات شخصی ۱۷ دختر و پسر جوان کرد را بدون ذکر تاریخ تولد منتشر کرده و به این ترتیب تلاش می‌کند جنایت خود در مسلح کردن کودکان کرد را پنهان کند.
شاخه نظامی پ‌ک‌ک، (HPG) در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۷ چریک توسط ژاندارمری ترکیه کشته شدند. رسانه‌های پ‌ک‌ک مرگ جوانانی را که هدف سلاح‌های شیمیایی ترکیه قرار گرفتند، برای پنهان کردن ناکامی‌های مستمر خود در میدان‌های جنگ می‌دانند. دلیل مرگ این جوانان کرد هر چه باشد، این واقعیت را تغییر نمی دهد که پ.ک.ک به دلیل سیاست های نادرست خود در همه عرصه ها شکست بزرگی را متحمل شده و روز به روز جوانان کرد بیشتری را به سوی مرگ سوق می دهد.

طبق امارهای غیر رسمی بیش از ۹۰۰۰۰هزار نفر به خاطر وجود پ ک ک کشته شده اند.
پ‌ک‌ک می‌خواهد با درج کلمات به‌ عنوان رویه معمول خود، خود را برنده نشان دهد، اما آنچه به وضوح دیده و شنیده می‌شود این است که پ‌ک‌ک شکست خورده است و روزی نیست که تعدادی از جوانان کرد را نکشد.
پ.ک.ک در محافظت از خود در برابر هر نوع بداخلاقی دریغ نمی کند و اخبار خود را به گونه ای غیراخلاقی منتشر می کند که باعث نفرت در میان کردها می شود. «هیئت هایی که می خواستند از منطقه بازدید کنند و در مورد استفاده از سلاح های ممنوعه تحقیق کنند  هیات تحقیق  به منطقه آمدی که تنها پنج کیلومتر با منطقه استفاده از سلاح‌های ممنوعه فاصله داشت، رفتند اما  پ ک ک اجازه ورود انها را به منطقه ندادند.
و این درحالی است که رسانه های پ ک ک در صدد ایجاد فضای روانی هستند تا اینکه وانمود کنند که ترکیه از اسلحه های شیمیایی علیه انها استفاده می کند اما از یک طرف مانع تحقیق می شود.
و بیشتر کردستانیان از این ناراحت هستند که سران پ ک ک در جای امن سکونت دارند و بجه های مردم را به کشتن می دهند  و خودشان در سلامت هستند و انجه که دیده می شود مثل اینکه سران پ ک ک  نور خورشید نمی بینند و همیشه سرحال هستند مثل اینکه در میدان جنگ نیستند اما بچه های مردم را ماهها در غارها نگه می دارند.
چرا هیچ یک از مقامات ارشد پ ک ک برای یک بار هم که شده هدف تسلیحات شیمیایی ترکیه قرار نمی گیرند؟ چرا باید همیشه جوانان کرد هدف قرار گیرند و کشته شوند؟ چرا Cemil Bayik، Basi Hozat یا Murat Karayilan و غیره با این سلاح های ممنوعه هدف قرار نمی گیرند؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین