۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ ک ک و نسل کشی کُردها در خاورمیانه

  • ۱۹ آذر ۱۳۹۴
  • ۲۰۵ بازدید
  • ۳

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی:سیاست های پشت پرده تاسیس پ ک ک توسط عبدالله اوجالان و تشکیل کردستان بزرگ همچنان در هاله ی از ابهام است، سیاستی که تا کنون بیش از ۴۵۰۰۰ تن از کُردهای مظلوم کشته و هزاران خانواده کُرد آواره ای کوه ها و دره ها شده اند.

کردستان بزرگ در خاورمیانه ایدئولوژی و مانیفسم گروهک تروریستی پ ک ک بوده و این فرقه تجزیه طلب با تاسیس شاخه های در کردستان ایران ، کردستان عراق و کردستان سوریه بدنبال خود مختاری و تاسیس کشوری جدید می باشد و بزرگترین حامی و پشتیمان خود را مردم کُرد خطاب می کند.
سیاست های تجزیه طلبانه و فاشیسم پ ک ک و تا سیس کردستان بزرگ علاوه بر نارضایتی دولت ها ، احزاب و گروه های کُردی دیگر را در مقابل فرقه قرار داده است.
پ ک ک با وجود اشرافیت به این موضوع ،مناطق کردنشین دارای احزاب و اپوزسیون کُردی بسیاری است و به جای همکاری با آنان در تشکیل کردستان یکپارچه و بزرگ ، عامدانه اقدام به تاسیس زیر شاخه های حزب خود در این مناطق نمود، وجود احزابی چون دمکرات و کومله در کردستان ایران و یا احزاب مسعود بازانی و جلال طالبانی در کردستان عراق شکل جدیدی از نسل کشی میان کُردها بوجود آورد. پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی آن خود را تنها نماینده ی قانونی مشروع کُرد خوانده و دیگر گروه ها و احزاب و همچنین شخصیت های کُردی را عوامل حکومت ها ،بدوی ،واپسگرا و ناکارآمد نامیدند.
رفتارهای توهین آمیز پ ک ک بر علیه احراب و شخصیت های کُردی و سیاست تشکیل کردستان بزرگ با حاکمیت پ ک ک به کام سایر احزاب و گروه های کُردی نبوده و دشمنی خود را بطور آشکار با پ ک ک اعلام نموده اند.
مسعود بارزانی از دشمنان سر سخت و دیرینه پ ک ک محسوب می گردد ، در همین راستا مسعود بارزانی بمنظور بقاء در قدرت و کسب رضایت هم پیمانان خود به در خواست اردوغان بمنظور نابودی پ ک ک لبیک گفته است. یکی از اساسی ترین محور دیدار دو جانبه مسعود بارزانی و اردوغان در ترکیه مبارزه با پ ک ک بوده است . اکنون حزب کارگران کردستان موسوم به پ ک ک بهانه دولت ترکیه در سرکوب و قتل و عام کردها در مناطق کردنشین ترکیه می باشد ،با وجود چنین شرایطی به جرات می توان گفت پ ک ک ابزار سرکوب کُردها برای دولت هاست

اکنون سیاست و استراتژی پ ک ک هم دولت ها و هم سایر احزاب کُردی را به قتل و کشتار مردمان مظلوم کُرد واداشته واین نوعی نسل کشی کُردها محسوب می گردد .
پ ک ک و سایر شاخه های تروریستی آنان تا کنون طبق سیاست های دولت ترکیه قدم برداشته و زمینه را برای نسل کشی کردها مساعد کرده است. ترکیه هم اکنون علاوه بر کشتار کُردهای عضوء پ ک ک و مردمان عادی در شهرهای کُردنشین با همکاری مسعود بارزانی به قتل و کشتار کُردهای عراق نیز اقدام می کند. متاسفانه جوانان کُرد ایرانی نیز توسط پژاک به مقرهای پ ک ک انتقال یافته که دیر یا زود مرگ به سراغشان خواهد آمد.

قبلی «
بعدی »

۳ دیدگاه ها

  1. احزاب کردها تا حالا یک متر از خاک کردستان خیالی شون رو نتوانستن در اختیار بگیرن ،من موندم چرا قوم کرد فریب شعارهای بی اساس اینارو میخورن

  2. تف به شرف هرچی ادم کش …..

  3. قوم آشور هر گز روی آسایش را ندیده است ونخواهد دید تنها آلت دست صاحبان قدرت شده اند وبعد سپری شدن تاریخ مصرفشان توسری ذلت باری خورده اند یه زمانی هوخ شتره شاه ماد این قوم را کوبید روزگاری داریوش هخامنشی گوش وبینی رهبرشان را برید روزی همین قوم به عنوان مزدور اعراب به سربریدن ملیونها ایرانی در سرنگونی ساسانیان جان نثاریها نمودند اما محمد رضا پهلوی رهبرشان راکه قاضی محمد نامم داشت که روس ها بادش کرده وبه جنگ شاه فرستاده بودند در شهر ساووج بلاغ یا مهاباد کنونی دستگیر کرده به نعلبند سپرده تا به پایش نعل الاغ کوبد که نعل بند نیز فرمان شاه را هرچه نیکو انجام داد.مسعود بارزانی سه سال پیش از داعش دعوت کرد که ترکمن ها وایزدی های ساکن در کردستان را قلع وقمع کند کما اینک مسولیت جان ومال و…آن بیچارگان به وی سپرده شده بود چون ایزدی وترکمن ها سنی نبودند وبارزانی از سالها پیش در پی بهانه ای بود تا تا بانسل کشی فقط قوم کرد را پاسداری کند . وامااینک آلت دست اردوغان شده فردا نیز همینطور وفرداهاهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین