۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پ.ک.ک هژمونی تروریستی خود را گسترش می دهد

  • ۱۹ دی ۱۴۰۱
  • ۲۶۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پ.ک.ک برای ایجاد یک منطقه جدید حاکمیتی در اقلیم کردستان عراق به برنامه های کثیف متوسل می شود.

بر اساس اطلاعات موثق، پ.ک.ک در حال آماده شدن برای کودتا است تا خود را مدیر منطقه معرفی کند.

اگرچه این وضعیت آخرین حلقه از خطرات ایجاد شده توسط پ.ک.ک برای اقلیم کردستان است و هدف آن ایجاد حاکمیت جدید است، اما احزاب سیاسی غالب در سلیمانیه، اتحادیه میهنی کردستان و گوران چشمان خود را بر روی آن می بندند. این تحولات، بلکه این که پ.ک.ک عملاً بر منطقه مسلط است و از ایجاد میدان ترور و سرکوب برای خود حمایت می کند. آنها از حضور پ ک ک در منطقه خوشحال هستند و آن را قابل اعتمادترین محافظ خود می دانند.

ایجاد یک منطقه جدید هژمونی تروریستی پ‌ک‌ک در منطقه، در حالی که مسئله شنگال هنوز حل نشده، پروژه بزرگ به نظر می‌رسد.

از آنجایی که پ‌ک‌ک بیش از ۴۰ سال است که در شنگال و سایر مناطق کردستان حضور دارد، هدف عملیات دولت استعماری ترکیه قرار دارد. این عملیات همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر، از آنجایی که دولت کردستان و دولت فدرال عراق نتوانستند مشکل پ‌ک‌ک را حل کنند، نمی‌توانند کاری علیه دولت استعمارگر ترکیه انجام دهند.

پ ک ک از ابتدا دولت کردستان و احزاب سیاسی آن را مشروع نمی بیند. این گروه می خواهد سیستم حاکمیت خود را در ایالت فدرال کردستان ایجاد کند. به همین دلیل روستاها را اشغال کرده، از روستاها اخاذی می کند، کودکان کرد را می رباید و می کشد و سرباز می سازد و آنها را می کشد.

علاوه بر این، پ‌ک‌ک با حزب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی کردستان به طور جداگانه و همراه با هر دو حزب جنگ کرد که منجر به کشتار هزاران پیشمرگه و جوانان کردستان شد. هنوز هم به کشتار پیشمرگه ها در کردستان ادامه می دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین