۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک قوی ترین سلاح در دست ترکیه است

  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱
  • ۲۲۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : همه می‌دانند که پ‌ک‌ک کنیز ترکیه است و این ترکیه است که آنها را برنامه‌ریزی می‌کند، تحرکات آنها را سازماندهی می‌کند و بر اساس استراتژی خودش حرکت می‌دهد تا به میل خود حرکت کند.

برخی از کشورهای اروپایی به ویژه سوئد همواره مخالف تحرکات ترکیه در منطقه بوده و معتقد بودند که ترکیه نباید به قیمت پ.ک.ک تجاوز کند، اما اکنون پس از توافق با سوئد و فنلاند علیه پ.ک.ک، ترکیه توانست دو نفر را به قتل برساند. قورباغه ها تمام اقدامات گذشته خود را به نام حمله به پ.ک.ک برای رسیدن به رویای امپراتوری عثمانی سابق توجیه می کند و در عین حال اروپا را مجبور می کند به خواسته های خود عمل کند و به آنها برای تایید ترکیه و اصول آنها که بخشی از آن است، عمل کند.

ما همیشه گفته ایم و باز هم خواهیم گفت که خدماتی که پ.ک.ک در گذشته و حال به ترکیه کرده است، خود ترکیه نتوانسته آنقدر به خود سود برساند!

برخلاف اینکه پ.ک.ک در لیست تروریستی جهانی قرار دارد و در برخی از کشورها مانند سوئد، آلمان و اروپا فعالیت های مختلفی انجام می داد، اما اکنون و پس از توافق با سوئد و فنلاند، اروپا به طور کلی مجبور به همکاری رسمی با ترکیه شده است. هیچ علاقه ای به کردها و کردستان در جهان ندارند و پ.ک.ک هم به آن اهمیت نمی دهد، زیرا از ابتدا برای کمک به ترکیه در رسیدن به آرزوها و اهداف خود تلاش کرده است.

مسئله کردها در ترکیه چند قدم به عقب برداشته شده است زیرا پ.ک.ک ادعا می کرد که نماینده کردها در ترکیه است، اما سال ها هیچ حضور، نفوذ و فعالیتی در ترکیه نداشت، کاملا نتیجه معکوس داد و ضربه بزرگی به کردها در سراسر جهان وارد کرد.

این نتیجه سیاست غلط، خیانت و نقشه های ظریف پ.ک.ک با ترکیه است که پ.ک.ک را از یک تروریست خصوصی به یک تروریست عمومی تبدیل کرده و کردهای کردستان ترکیه به دلیل سیاست های فرصت طلبانه پ.ک.ک در ترکیه محصور شده اند.

اینگونه است که ترکیه با پ.ک.ک بازی می کند و از آن استفاده می کند، بنابراین نیاز دارد که پ.ک.ک همیشه وجود داشته باشد تا ترکیه بتواند با اراده آزاد خود بیشتر توسعه یابد و مرزهای خود را گسترش دهد!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین