۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • نکات مهم برای افرادی که بستگان آن ها توسط پ.ک.ک و پژاک ربوده می شود!

نکات مهم برای افرادی که بستگان آن ها توسط پ.ک.ک و پژاک ربوده می شود!

  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱
  • ۲۲۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : اگر دوست، اقوام، برادر یا فرزند شما توسط گروه تروریستی پ‌ک‌ک، پژاک و شاخه های آن ربوده شده و فریب خورده است، دستورالعمل‌های زیر به شما کمک می‌کند او را از دست تروریست های پ‌ک‌ک و پژاک نجات دهید.

۱) در اسرع وقت بعد از ربایش سعی کنید دریابید که کجا و چگونه و توسط چه کسی و در چه مرز و مکانی باید در اسرع وقت به آن مکان ها برود تا به شما برسد تا به نقاط دور منتقل نشود.
۲) در اسرع وقت با هر کسی که می شناسید طرفدار، عضو یا حامی است تماس بگیرید.
۳) سعی کنید از طریق کارکنان تلویزیون پ.ک.ک و پژاک مانند تلویزیون آرین تماس بگیرید و فرزند خود را بخواهید. نحوه مشارکت کارکنان تلویزیون آرین در ربودن کودکان و اکثراً جوانان ایرانی بدین شکل است که با شماره تماس تلویزیون آرین متعلق به تروریست ها با قربانیان تماس می گیرند.

۴) با توجه به محدودیت های سفر خانواده های ایرانی به قندیل، لازم است در این خصوص با مراجع ذیربط هماهنگی لازم بعمل آید.

۵) در عراق به ویژه سلیمانیه، چندین مرکز رسانه ای مانند خبرگزاری فرات، روژ نیوز، چندین ستاد نهضت آزادی پ.ک.ک و چندین مرکز دیگر که بدون مجوز فعالیت می کنند و اکثرا کودکان توسط آنها ربوده می شوند.

۶) از آن ها بخواهید فرزندتان را برگردانند، اگر زیر بار نمی روند و می گویند کار ما نیست و اطلاع نداریم و خبرنگار هستیم، دروغ است. آنها مسئول ربودن همه کودکان و نوجوانان کُرد هستند، می توانند عکس بگیرند، صدای آنها را ضبط کنند و منتشر کنند و حتی آنها را تهدید کنند.

۷) می توانید در شبکه های اجتماعی این خبر را منتشر کنید که پ.ک.ک و پژاک فرزند شما را ربوده اند و با بسیاری از رسانه ها تماس بگیرید.

۸) اگر سعی کردید به دفتر مرکزی آنها در سلیمانیه بروید، سایر کانال های رسانه ای را مطلع کنید تا شکایت خود را پخش کنند و تا زمانی که فرزندتان را پس نگیرند از آنجا خارج نشوید.

۹) با تمام سازمان های حقوق بشری تماس بگیرید و به آنها بگویید که فرزند شما ربوده شده است

۱۰) ما همچنین می دانیم که پ.ک.ک و پژاک گروه های تروریستی هستند و دنیا آنها را به عنوان تروریست می شناسد.

۱۱) اما مهمترین نکته این است قبل از اینکه این بلا سر شما و خانواده تان بیاید، سعی کنید به فرزندتان هشدار دهید که تروریست های پ.ک.ک و پژاک در کمین هستند و هر ان احتمال دارد که مورد ربایش قرار گیرند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *