۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک ، گفتمان صلح و اعمال تروریستی

  • ۲۴ آذر ۱۳۹۲
  • ۱۷۲ بازدید
  • ۰

شعبه ی مبارزه با ترور مدیریت امنیت شهرستان جیزره وابسته به استان شیرناک ترکیه از کشف مهمات گروهک پ.ک.ک برای جنگ داخل شهری خبر داد
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : در عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در استان کردنشین شیرناک ۳۲۶ عدد کوکتل مولوتوف ، ۱۵ عدد بمب دستی و چندین لوازم و اسناد مربوط به گروهک فاشیستی پ.ک.ک کشف و ضبط گردید.
افرادی که در این رابطه دستگیر شده اند در خیابان های شهرهای کردنشین ترکیه با مسدود کردن راهها و حمله به اماکن و نیروهای دولتی این مناطق را به آشوب کشیده بودند. آنان همچنین با حمله به مردم عادی در این شهر به شورش ها دامن زده و قصد متشنج تر کردن اوضاع در این شهر را داشتند .
آنان همچنین در مرکز شهر جایگاههای ایست بازرسی تشکیل داده و از مردم عادی کارت هویت طلب می کردند. آنان همچنین برای یک تظاهرات خشونت آمیز دیگر حاظر شده بودند که توسط یک اخبار لو رفتند.
در عملیات پلیس همچنین ۲ عدد دوربین ، دو عدد بی سیم ، چندین فشنگ جنگی آلات جنگ سرد ، افزایش دهنده ی قدرت انفجار ، مجله ها ، سی دی ها و پوشتر های مربوط به تبلیغات ایدئولوژیک پ.ک.ک ، بنزین ، مایعات قابل انفجار ، فشنگ هوایی و نظایر آن ها کشف شده است.
لازم به ذکر است شاخه ی عملیات داخل شهری گروهک فاشیستی-تروریستی پ.ک.ک با نام سازمان ک.ج.ک در اغلب شهرهای ترکیه فعال می باشد و با آلات و ادوات انفجاری در داخل شهرها اقدام به ایجاد تنش و ناامنی می نمایند.
این گروهک با این اعمال تروریستی بویژه در شهرهای بزرگ نیز قصد دارد تا با رعب افکنی در میان مردم ترکیه از دولت این کشور باج بگیرد. در این زمینه تاکنون چندین بیگناه قربانی این نوع از تظاهرات خشونت آمیز شده اند که چهار سال پیش سوختن یک دختر بچه ی ترک در داخل یک اتوبوسی در استانبول بر اثر حمله ی کردی منسوب به پ.ک.ک انتقادات شدیدی علیه دولت ترکیه را موجب شد البته مقامات این کشور ترک سعی دارند تا برای عدم جریحه دار شدن احساسات عمومی اخبار قربانیان این حملات شهری را پخش ننمایند.
خاطر نشان می شود اعضای حزب ملی گرای کردی صلح و دموکراسی و پ.ک.ک هماره از برابری ترک و کرد و اینکه خواهان صلح هستند دم می زنند،به گونه ای که اخیرا اوجالان در یک پیام تسلیت خود را همردیف ماندلا رهبر آفریقای جنوبی شمرده است! اما رهبران این دو حزب فاشیست بویژه در چند روز اخیر مرتبا ملت ترکیه را تهدید نموده اند که امنیت تمامی شهروندان را به خطر خواهند انداخت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین