۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پژاک و سایر گروه های تروریستی بازیچه آمریکا

  • ۷ اسفند ۱۴۰۰
  • ۳۴۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مناطق کردنشین با توجه به  موقعیت آب و هوایی بسیار مناسب  و همچنین وجود بازار گسترده مردم کرد باعث شده است تا هر چه بیشتر آمریکا اهدافش را دراین مناطق دنبال کند.

حضور ادیان و فرقه های مختلف در بین کردهای ایران ، میل آمریکا  و  اسرائیل را برای نفوذ در ایران دو چندان کرده است ، امریکل با طرح نقشه کردستان و خودمختاری کردستان با احساسات و هیجان طلبی کردها  راهکار نفوذ خود در منطقه را گسترش داده و جای پای محکمی  را برای خود در منطقه دست و پا می کند.

حمایت غیر رسمی از گروهک تروریستی و اپوزیسیون کردی برای ضربه زدن به امنیت ایران در دستور کار آمریکا قرار دارد، امریکا و اسرائیل با مسلح کردن گروهک های تروریستی سبب نا امنی در منطقه شده تا افکار عمومی را نسبت به حکومت اسلامی ایران  بدبین سازد.

هم اکنون منافعی که آمریکا در مناطق کردنشین  دارد در هیچ کجای دیگر از منطقه خاورمیانه ندارد، ایالات متحده چندین سال است که به دنبال تشکیل یک کشور دیگرکه با قامت رژیم صهیونیستی برابر باشد است ،در این راستا تشکیل یک کشور هم پیمان با اسرائیل و راهبرد اسرائیل بزرگ از مهم ترین اهدافی است که آمریکا در کردستان دنبال می کند.

سیاست های شوم امریکا و اسرائیل جزء کشتن شدن  تعدادکثیری از کردها و ناامنی مناطق کردنشین حاصل دیگری نداشته و نخواهد داشت و گروهک های تروریستی و سایر احزاب کردی بازیچه و آلت دست امریکا و کشورهای غربی می باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین