۹ فروردین ۱۴۰۳

پنج تروریست عضوء پ ک ک در مجلس ترکیه

  • ۱۸ دی ۱۳۹۲
  • ۲۸۸ بازدید
  • ۰

پنج تروریست عضو ء احزاب ملی گرای کردی هوادار پ.ک.ک وارد مجلس ترکیه شده و سوگند یادکردند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از منابع خبری ترکیه ،پنج تروریستی که به عضویت در گروه تروریستی-فاشیستی پ.ک.ک متهم شده بودند بعد از آزادی از زندان وارد مجلس ترکیه شده و ادای سوگند کردند.
این تروریست ها که پیش تر از طرف گروههای تندروی کرد انتخاب شده بودند امروز وارد پارلمان شده و در حالی سوگند پایبندی به قانون اساسی یاد کردند که کلا قانون اساسی ترکیه را قبول ندارند.
نماینده ی ماردین گولسر ییلدیریم ، نماینده ی شانلی اورفا ایبراهیم آیحان ، نماینده های شیرناک سلما ایرماک و فایصال ساری ییلدیز از حزب ملی گرای کردی صلح و دموکراسی و نیز نماینده ی مستقل هوادار پ.ک.ک کمال آکتاش در این مراسم سوگند وفاداری یاد کردند.
این درحالیست که چند روز قبل پس از آزادی از زندان در میتینگ هایی اعلام حمایت از پ.ک.ک و سرکرده ی آن اوجالان نموده بودند.
به نظر می رسد اکراد ناسیونالیست برای فریب افکار عمومی ترکیه دست به هر اقدامی می زنند. یکی از این اقدامات تاسیس احزابی با لغات صلح و دموکراسی و خلق ها می باشد که در پس آن آشکارا سرزمین های مردمان دیگر دیگر از جمله آشوریان ، اعراب ، تورکمنها و تورکها را ادعا می کنند.
لازم به ذکر است گروهک تروریستی پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی آن باعث قربانی شدن ۳۰ هزار آشوری در استان نینوای عراق و رانده شدن آشوریان از جنوب شرق ترکیه و نیز کشتار و ایجاد وحشت در میان تورکمن ها در کرکوک ، توزخورماتو ، خانقین ، اربیل ، تلافر و سلیمانه هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *