۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وجه تشابه و تمایز پ ک ک با گروه های افراطی

  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲۶۱ بازدید
  • ۱

گروهک تروریستی پ ک ک و گروه های افراطی هر دو فرقه ی هستند، شبه نظامیانی که توسط امریکا و اسرائیل پشتبانی ، و در خط و مشی و ایدئولوژی دارای تشابهات و تمایزاتی هستند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروه های افراطی القاعده و جبهه النصر و داعش تشابهات زیادی در خط و مشی با فرقه فاشیسم پ ک ک دارند. رفتارهای ضد بشری و غیر اخلاقی و تحرکات تروریستی در منش و وجود این فرقه ها یافت می شود، پ ک ک همانند گروه های تکفیری در کارنامه ی خود قتل و عام کودکان و زنان بی گناه بسیاری را به ثبت رسانده است، اما تنها رفتار و رویکردی را که فرقه پ ک ک را از تروریست های تکفیری  متمایز می سازد ، حیله گری و دورغگویی پ ک ک و زیر شاخه های آن می باشد.
طبق اخبار منتشر شده در وب سایت فرات نیوز گروه‌های تکفیری با صراحت و صادقانه از خانواده‌های عرب و کرد می‌خواهند کودکانشان را به آنها تحویل دهند و با توبه و اظهار پشیمانی بتوانند به عضویت فرقه در آیند ، فرقه پ ک ک این رفتار تروریست های تکفیری  را رفتاری ضد حقوق بشری خواند و تروریست ها را به رفتار های غیر اخلاقی و کودک ربایی محکوم کردند.
استراتژی و شیوه تروریست های النصر ، القاعده و داعش در مقایسه با فرقه پ ک ک و پژاک  را می توان اندکی صادقانه و شفاف نسبت به آنان خواند، گروه های افراطی اسلام نما بدون هیچ مگر و نیرنگ از خانواده های کُرد می خواهند که کودکانشان را تحویل آنان بدهند، ولی فرقه پ ک ک با شعارهای چون آزادی ملت کَرد، احقاق حقوق مردم کُرد و رفتارهای عوام فریبانه کودکان را از خانواده ها می رباید.
پ ک ک و گروه های تکفیری فرقه های هستند که بدست امریکا تاسیس و در مسیر اهداف امریکا قدم برمی دارند، ولی متاسفانه جوانان زیادی هستند که در دام این فرقه ها گرفتار شده و در نهایت به قتل می رسد.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. میشه لطفا اینقد شعرنگین خاک تو سرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین