۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هوشنگ اوسه از زندان های مخفی پ.ک.ک در اروپا پرده برداشت

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱
  • ۲۳۸ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، هوشنگ اوسه روزنامه نگار و نویسنده کرد سوری، ضمن انتقاد شدید از گروه تروریستی پ‌ک‌ک به دلیل وضعیتی که بر سر جوانان کرد تحت کنترل خود آورده است، فاش کرد که جمیل بایک و موراد کارایلان خود در کشتار بسیاری از جوانان کرد دست دارند.

هوشنگ اوسه، نویسنده اهل سوریه که مدتی در صفوف پ.ک.ک کار کرده است، ویدئویی را در کانال یوتیوب خود درباره وضعیت شنگال منتشر کرده است، اما به دلیل اینکه سنجار مسیری از سوریه به قندیل و سلیمانیه است، پ ک ک به دلایل نظامی کنترل این منطقه را به دست گرفته است.

وی می گوید : پ‌ک‌ک تا جایی که می‌توانست برای منافع حکومت سوریه جنگید! ما نمی دانستیم که پ ک ک نقش یک گروه مزدور را با حکومت سوریه بازی می کند. وی گفت: پ.ک.ک برای کردها نیست، پ.ک.ک برای ترکیه،سوریه و آمریکا است.

اوسه می پرسد از سال ۲۰۱۳ که جمیل بایک اولین رهبر پ.ک.ک بود و «او رهبر واقعی پ.ک.ک در زمان مورا کارایلان» بود، چه اتفاقی برای کردها افتاده است.

«اکنون زمان خروج پ‌ک‌ک از شنگال است، اما تا زمانی که منافع ایجاب کند، آن‌ها عقب‌نشینی نمی‌کنند.

در بخشی دیگر از این ویدئو، هوشنگ اوسه اسرار زندان های پ.ک.ک را فاش می کند و می گوید: «پ.ک.ک هر کجا که باشد زندان های خودش را دارد، ده ها جوان کرد در زندان هایش هستند، حتی پ.ک.ک زندان های مخفی خود را در اروپا دارد.

او همچنین از موراد کارایلان و جمیل بایک، رهبران پ‌ک‌ک انتقاد کرد و کتمان نکرد که آنها «در کشتار بسیاری از جوانان کرد دست دارند. «بسیاری از دختران و پسران کرد در زندان‌های پ‌ک‌ک کشته شدند و بعداً گفتند که خودکشی کرده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *