۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • درآمدی بر ناکامی های گروهک تروریستی پژاک

درآمدی بر ناکامی های گروهک تروریستی پژاک

  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
  • ۳۴۹ بازدید
  • ۲

فرقه تروریستی پژاک در حال حاضر نزدیک به یک دهه امنیت و آسایس مناطق کردنشین را به خطر انداخته و با اهدافی  تعریف شده اعلام موجودیت کرد تا مردم کردستان را از زیر بار ظلم وستم رهایی دهد , حال با نگاهی مختصر به اهداف اصلی پژاک ببینیم که تا چه  اندازه ی در این مدت موفق بوده ؟ آیا فعالیت و تلاشهای آنان نتیجه ی داشته است؟

اهداف اصلی پ‍ژاک(بر اساس اساسنامه) :
کنگره اول پژاک پس از ۸ روز فعالیت به کار خود پایان داد و در این کنگره موارد زیر به عنوان برنامه و اهداف اصلی به تصویب رسید:
۱. تلاش برای گذر از نظام دین سالار

پژاک برای گذر از دین سالاری اقدام به ترور شخصیتهای دینی کرد تا با کشته شدن افراد مذهبی ترس و وحشت  میان مردم  ایجاد کرده  تا تمایلی به سوی دین نداشته باشند ، شهادت ملاعظیم مشهور زاده  روحانی روستای میر آباد نمونه بارز از اقدامات گروهک تروریستی پژاک می باشد.
۲. از میان برداشتن حاکمت دین از رژیم ایران

 با راه اندازه ی سایت اینترنتی و با تبلیغات رسانه ی در جهت تخریب حکومت اسلامی ایران و تحریف عقاید واعتقادات دینی تا نفرتی میان  مردم و جمهوری اسلامی ایران بوجود آید ولی هم اکنون شاهد هیچ تغییری در نظام اسلامی دیده نمی شود و ملت ایران بخصوص ملت کرد در همه صحنه ها حضوری کسترده داشته و حماسه ساز بودند و برعکس رسانه ها و سایت های پژاک  که مدتی است  که به سایتی کاملاً مرده تبدیل شده و هیچ فعالیتی ندارد

۳. تاسیس جمهوری فدرال دموکراتیک ایران

گروهک تروریستی پژاک برای تاسیس جمهوری فدرال دموکراتیک ایران   در اولین اقدام  حمله مسلحانه در مرزهای ایران واقع در کوهستانهای قندیل  را آغازکرد ، و جمهوری اسلامی در پاسخ به  حمله نظامی در خاک ایران در مدت زمان کوتاهی توسط سپاه پاسدران انقلاب اسلامی این حملات را سرکوب کرد .
۴. تشکیل سیستم فدرالی در ایران

 فرقه تروریستی پژاک با توجه به ناکامی های پی در پی  هیچ اقداماتی را در این زمینه انجام نداد.
۵. تغییر قانون اساسی ایران

پژاک که در درگیری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و عملیات های تروریستی شکستی سنگین وجبران ناپذیر خورد بود بنابراین به این نتیجه رسید که تغییر قانون اساسی ایران را باید از مغز پوچ خود بیرون اندازد
۶. اتحاد با نیروهای دموکراسی خواه

پژاک که خود را دمکراسی خواه می دانست باید جنگ ودرگیری مسلحانه را کنار گذاشته و با نیروهای دموکراسی خواه متحد می شد چرا که نیروهای دموکراسی خواه مخالف جنگ و خونریزی هستند.

۷. اتحاد میان خلق کرد

سایر گروههای کردی واکنش های سلبی شدیدی علیه پژاک داشته اند و آن را ضد کرد ؛ مشکوک وغیر ایرانی قلمداد می کنند.
۸. پیشبرد مبارزات آزادی زن بر مبنای ایدوئولوژی رهایی زن

با وجود فساد اخلاقی سران فرقه و خود کشی زنان برای رهایی از بردگی جنسی  که برهمگان روشن است ،دیگر نیاز به بحث در این مورد  نمی باشد

۹. تلاش برای تامین حقوق و آزادی های کلیه اقشار بخش های کرد نشین

اخاذی و باج از اهالی کردستان و ایجاد نا امنی در کردستان دیگر نباید از آزادی  و تامین حقوق اقشار کردنشین صحبت کرد.

بانگاهی کاملاً جزیی  واقعیتها غیر قابل انکار است ، چرا که پژاک در هیچ کدام از بندهای اساسنامه خود موفقیتی را نداشته در طول این مدت شکست را در کارنامه تروریستی خود دارد ؛ البته باید منکر این نشد که فرقه  پژاک زیر شاخه ی پ.ک.ک بوده و  سران آن برای پ.ک.ک نوکری می کنند و طرح این اساسنامه از سوی پ .ک.ک بوده تا به اهداف خود که در ذیل به آن اشاره می شود برسد.

اهداف پ.پ.ک به صورت کلان:
۱. دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی
۲. مخالفت با نظام جمهوری اسلامی
۳. نفوذ و عضو گیری
۴. دین گریزی و آلودگی اخلاقی
۵. اخاذی و ایجاد مزاحمت برای مرز نشینان
۶. افزایش قاچاق
۷. متوسل شدن و ارتباط با بیگانگان
۸. تلاش برای حاکمیت نظام کنفدرالیسم و دموکراتیک

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. مطالب سایت بسیار عالی و کامل میباشد لطفأ مطالبی در مورد اماکن و مقرهای فعالیت این گروهک با مختصات مگان های فعالیت را در سایت منتشر نمایید

  2. آدرس ایمیل قبلی که نوشته بودم اشتباه بود(ایمیل درست hamid.sh73@yahoo.com)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین