۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • نقش ویژه ای که برای سیامند معینی از طرف سرویس جاسوسی موساد و سیا مشخص شده است

نقش ویژه ای که برای سیامند معینی از طرف سرویس جاسوسی موساد و سیا مشخص شده است

  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
  • ۲۱۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : سیامند معینی سرکرده مشترک گروهک تروریستی پژاک می باشد. پژاک از طر ف پ.ک.ک تاسیس شد و تا زمانی که عبدالرحمان حاج احمدی سرکرده پژاک بود بیشتر در کنترل پ.ک.ک بود و طبق دستورات پ ک ک عمل می کرد و در زمان وی فعالیت های انها در اروپا آنچنان چشمگیر نبود و روابط انها نیز با سرویس های اطلاعاتی ضعیف بود.
مهمترین مسئله این است که سیامند معینی از کجا در پ.ک.ک و پژاک سر درآورد و بنا به تحقیقاتی که با کادرهای گروه صورت گرفته کسی دقیقا از گذشته مبهم سیامند معینی اطلاعاتی نمی داند. زیرا بنا به سیاست های پ.ک.ک کسی می تواند مسئول در رده بالا باشد که حداقل گذشته ای در خاک ترکیه – ایران در بعد جریکی داشته باشد اما در کارنامه سیامند معینی همچین چیزی وجود ندارد و به هیج یک از کوه های کردستان قدم نگذاشته است. کادرهای جداشده می گویند سیامند تنها راه فرودگاه سلیماینه تا پنجوین و قندیل را می داند و انهم با ماشین ویژه رفت و امد می کند اما مورد هدف حمله ترکیه قرار نمی گیرد و حتی عده ای براین نظر هستند گه چگونه مظلوم عبدی با اینکه خیلی کم و با همراه امریکایی ها به سلیمانیه رفت و امد دارد مورد هدف قرار می گیرد اما سیامند معینی که در اروپا سوار هواپیما می شود که مسیر هوایی سلیمانیه به المان گاها نیز از خاک ترکیه می گذرد اما با سیامند معینی کاری ندارند و شک نسبت به رویکرد سرویس های اطلاعاتی بیشتر شده است.
بنا به اخرین اطلاعاتی که دریافتیم سیامند معینی از کنترل پ.ک.ک خارج گردیده و از طرف سرویس جاسوسی موساد و سیا محافظت می شود. زیرا عملکرد سیامند معینی در بخش اطلاعاتی برای انها سودمند بوده و حتی وظایف مهمی به او سپرده اند که اگر سیامند معینی انها را براورده کند به او کمک بیشتری خواهد شد.
ذاتا اگر طبق معیارهای ایدئولوژیکی پ.ک.ک و یا عبداله اوجالان در موضوع دفاع مشروع نگاه کنیم سیامند معینی در خارج از چارچوب دفاع مشروع حرکت می کند. بلکه تکیه گاه اصلی دفاع مشروع بنا به معیارهای پ ک ک مبنی بر سازماندهی مردم است نه اتکا به نیروهای خارجی، اما چیزی که ذهن را درگیر کرده سیامند معینی در خارج از چارچوب قوانین پ.ک.ک مستقیما به مراکز دولتی در کردستان و غیرکردستان حمله می کند.
اما سیامند معینی با هدایت سرویس های اطلاعاتی غربی تنها بدنبال این است که در راستای اهداف انها کار کند و بدون در نظر گرفتن معیارهای ایئولوژیکی پ.ک.ک حرکت می کند. اگر در گفتار های سیامند معینی دقت کنیم جنبه ایدئولوژیک کمتر و بیشتر طبق وعده اروپائیان در باره ایران اظهار نظر می کند و به همین علت فعالیت پژاک در ایران بیشتر جنبه اطلاعاتی به خود پیدا کرده است و تنها بدنبال  مراکز هسته ای هستند تا اطلاعاتی جمع کنند و به سیا و موساد بدهند و به همین علت سیامند معینی از طرف سرویس اطلاعاتی موساد و سیا محافظت می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین