۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نقش سردار شهید عباسعلی جان‌نثاری در تقویت توپخانه سپاه

نقش سردار شهید عباسعلی جان‌نثاری در تقویت توپخانه سپاه

  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
  • ۳۳۴ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، سرهنگ پاسدار جلال احمدی امروز در یادواره شهید عباسعلی جان‌نثاری بیان کرد: این پاسداشت و سالگرد چیزی به مقام شهید ما اضافه نمی‌کند و ما هرساله این مراسم را برای زنده نگه‌داشتن دل خودمان برگزار می‌کنیم و یاد شهید همواره در گروه توپخانه ۱۵ خرداد جاری است و ما همواره در هر جایی که به بن‌بست برمی‌خوریم از روح سردارمان مدد می‌جوییم.

وی افزود: بر همه ما واجب است که تا می‌توانیم یاد شهدا را برای دل و جان خودمان بزرگ و زنده نگه داریم.شهید همواره در مقام قرب خداوند است و دائما واسطه فیض الهی است و ما با برگزاری این مراسم می‌خواهیم خود را مشمول لطف شهید قرار دهیم.

احمدی ادامه داد:شهید جان‌نثاری حق بزرگی هم برگردن توپخانه سپاه و هم برگردن گروه ۱۵ خرداد دارد و اگر امروز گروه توپخانه سپاه نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی رزمندگان جبهه مقاومت دارد و پیش از آن در دفاع مقدس توانسته است ایفا کند، به‌مدد تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت امثال شهید جان‌نثاری است که از ابتدای نوجوانی و ورود خود به توپخانه تا میانسالی و موعد شهادت هر روز سبب رشد درخت توپخانه و موشکی سپاه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما همواره باید یاد این شهدا را در جان خودمان زنده نگه داریم و امیدواریم که همواره شاهد پیروزی اسلام در مقابل همه دشمنان و استکبار باشیم. سردار شهید عباسعلی جان‌نثاری در زمان جنگ در عملیات‌های بیت‌المقدس، رمضان، محرم، خیبر، بدر، والفجر۳ و ۸، والفجر مقدماتی، کربلای ۳ و ۴ و ۵، بیت‌المقدس۷ و در مقابل حملات دشمن در قالب دفاع متحرک دز پایان جنگ حضور فعال داشت.

فرمانده گروه توپخانه ۱۵ خرداد گفت: این شهید در سال۱۳۸۰ مسئول عملیات توپخانه نیروی زمینی سپاه شد. چند ماه بعد به سمت جانشینی فرماندهی گروه توپخانه ۱۵ خرداد منصوب و سال ۳۸۵  از طرف فرمانده نیروی زمینی سپاه به سمت فرمانده گروه توپخانه موشکی منصوب شد. در سال ۱۳۸۸ با تصویب فرمانده کل قوا و به‌دست فرمانده کل سپاه به درجه سرداری نائل آمد و در منطقه شمال غرب و در مصاف با عناصر گروهک ضدانقلاب پژاک به شهادت رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *