۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشروعیت بخشی به تروریسم با ترویج همجنس بازی در پ.ک.ک و پژاک

  • ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۰۶ بازدید
  • ۳

در گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک بسیاری از زنان و دختران به همجنس گرایی مشغول هستند و با این کار خود را آزاد و طرفدار حقوق زنان می دانند!

انجمن بی تاوان:گروهک های تروریستی و کمپ نشین بمنظور دستیابی به جایگاه بین الملی و همچنین حمایت از سوی کشورهای اروپایی و مشروعیت بخشیدن به فرقه خود، گفتمان کشورهای غربی را در سیاست های فرقه ای می گنجانند.

احزاب و گروهک های تروریستی خود را از مدافعان حقوق بشر معرفی نموده و از واژه حقوق فردی از جمله(دمکراسی و آزادی، حقوق همجنس گرایان، آزادی زن، حقوق طبیعت و حقوق حیوانات و …) استفاده می کنند.

به طور مثال حزب دمکراتیک خلق ها(HDP) شاخه سیاسی پ.ک.ک در ترکیه در بیانیه انتخاباتی حقوق همچنس گرایان را به رسمیت شناخت. کشورهای غربی در رفتاری متناقض به حدی که از حقوق همجنس گرایان و حیوانات دفاع می نمایند، از کشتار و قتل عام انسان ها در خاورمیانه و مخصوصا کودکان چشم پوشی می کنند.کادرهایی که از اروپا جذب می شوند نسبت به دیگر کادرها از گرایش فرهنگ همجنس گرایی بیشتر برخوردارند.

پ.ک.ک و پژاک از سردمداران همجنسگرایی، بویژه در بین زنان محسوب می گردند. علل و عوامل گوناگونی موجب چنین طرز تفکر و ایدئولوژی در فرقه شده است. یکی از عواملی را که ذهنیت زن را به چنین رفتاری در فرقه سوق می دهد، گرایش فمنیتسی (Feminism) زنان است. پ.ک.ک و پژاک بنا به ایدئولوژی فرقه مدعی هستند اینگونه رفتارها جایگاه اجتماعی زنان را ارتقاء بخشیده و نابرابری های جنسیتی را از بین خواهد برد، شعاری که توانسته احساسات و هیجانات زنان را تسخیر نماید و به نوعی آنها را فریب دهید.

پ.ک.ک و پژاک زنان و دختران فرقه را با این پارامترهای منسوخ شست وشویی مغزی می نمایند که مردان حقوقشان را پایمال و انگلی برای آزادی آنها هستند و حتی بعضی از آنها می گویند که ما مجبور نیستیم که بچه را به دنیا بیاوریم و همچنین مردان را عامل عقب ماندگی و بدبختی خود می دانند و زندگی مشترک با مردان را رد می کنند. زنان در فرقه مدعی هستند می توان بدون مرد هم زندگی کرد.

آنچه را که زنان در پژاک انجام می دهند همان گرایش فمنیستی بوده و این رفتار نامتعارف غیرانسانی و حیوانی را آزادی نام نهاده اند و همچنس گرایی را یک تفکر پیشرفته تلقی می کنند. شرایط زندگی غارها و دره ها با محیطی بسته و عدم معیارهای شرم و حیا نسبت به همدیگر و شکل گیری زندگی دسته جمعی از یک طرف و عدم معیارهای اخلاق اسلامی سبب شده است که انسانها در گروهک ها با از دست دادن عقاید گذشته و جایگزین شدن فرهنگ غرب گرایی به همجنسگرایی و تجاوز به یکدیگر روی آورند.

عدم محیط مناسب و استاندارد اجتماعی مانند اتاق های خواب، حمام و خوابیدن دست جمعی و حمام کردن دست جمعی و تماس فیزیکی از یک طرف و عدم کنترل شهوت باعث می شود که افراد تحریک شوند. دختران زیبا رو و خوش اندام در همان ابتدای بدو ورود به فرقه توسط فرماندهان شناسایی و تبدیل به بردگان جنسی می شوند و سایر دختران گروه در غارها و دره ها یا مورد تجاوز سایر عناصر فرقه قرار می گیرند و یا به همجنسگرایی روی می آورند.

بیماریهای زنانه نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت در فرقه بیداد می کند. هر دختر و یا زنی را که به بیماری مبتلا شود سریعا به منطقه درگیری و جنگ اعزام  می کنند تا در جنگ کشته شده و همانند یک دستمال کاغذی پس از مصرف به دور انداخته می شود.

قبلی «
بعدی »

۳ دیدگاه ها

  1. دیگه اون دوران گذشت که با نوشتن چنین چرندیاتی، بخواین که در تصمیم گیری مسولین نظامی کشور تاثیرگذار باشید.
    شماها هم مستقیم از میت ترکیه خط میگیرید.

    • خب الان این مطلب چه ربطی به تصمیم گیری مسئولین نظامی داره؟
      یه کم به ذهنتون استراحت بدید تا بتونه واقعیت هارو قبول کنه

      • گاها استراحت برای ذهن نیاز هستش، امان از روزی که ذهن تعطیل باشه.

        میت بدنبال چه نفوذیهای در رسانه های داخل جمهوری اسلامی می‌باشد!؟..

        ۱٫تمام مشکلات خاورمیانه از پ.ک.ک ناشی میشود.

        ۲٫عشیره خاندان بارزانی(سوپاپ اطمینان موساد و میت) بهترین الگو برای چهار بخش کردنشین محسوب میشود، و اگر بدنبال احقاق حقوق خود از دولت- ملت های متبوع خود باشند! این اقلیمک الظاهر کردی بهترین مدینه منوره آنهاست.

        ۳٫جمهوری ترکیه(متجاوز و اشغالگر) این حق را بر خود مجاز می‌داند که به بهانه پ ک ک در هر نقطه ای از خاورمیانه، سرزمینهای ملل و دول های منطقه ای را اشغال بکند.

        تمامی این سه فاکتوری که در بالا به آن اشاره شد،،
        تمام کمال در بخشهای خبری شما بدون هیچ قصوری اجرا میشود.

        رسانه هایی امثال شما که وظیفه اطلاع رسانی و نشر خبرهایی از یک گروه را بعهده دارد!.. در طی نزدیک به دو دهه کار رسانه ای (رسانه که چه عرض کنم خیانت به کشور)، تهدید درجه چهار و پنج برای نظام و کشور را بعنوان تهدید درجه یک قلمداد کرده اند.

        بالطبع این پروسه از مهمترین عواملی می‌باشد که در تصمیمات اشخاص نظامی بلند پایه منطقه ای و به امتداد آن تصمیمات مرکزی کشور، تاثیر گذار بوده است.

        در نتیجه کشور در طی این سال ها با اطلاع رسانی های مغرضانه و هدفمند رسانه های خود فروخته و همچنین برخی مسولین خائن که در راستای اهداف دشمنان این آب خاک هستند، در دام ژئوپلیتیکی کشور های جعلی منطقه گرفتار شده اند.

        دسیسه های کوریدور جعلی زنگزور و کوریدور بصره_ترکیه از نمونه بارز این خیانت می‌باشند که در طی این سال ها هیچ اطلاع رسانی از رسانه هایی که خود را علامه دهر بودن منطقه می‌دانستند!.. نشر نمیشد، مگر آنکه تهدیدات درجه یک در این دو دهه بعنوان بیضه های اسلام و یا کشور دوست و برادر خطاب میشدند.

        درضمن کسی نمیتونه جلودار دشمنی با یک گروه و یا تفکر باشد، لاقل دشمنی هم که میکنید!.. از روی اخلاقی و منشی باشه که در تشیع با دشمنان خود انجام میدهند، باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *