۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • مشارکت بالای مردم کُرد در مناسبت های فرهنگی سیاسی

مشارکت بالای مردم کُرد در مناسبت های فرهنگی سیاسی

  • ۶ آذر ۱۳۹۲
  • ۳۲۲ بازدید
  • ۰

عضویت در صد بالایی از مردم کردستان ایران در بسیج نشان از بی هویتی و بی اعتباری گروهک ها و اپوزسیون کُردی در میان مردم کُرد ایران می باشد .
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :نام و آوازه ی بسیج ، ایثار و فداکاری های بسیجیان و مهمتر از همه بصریت و معرفت بسیجی ترس و وحشتی مضاعف در دل دشمنان انقلاب می اندازد.
رشادت ها و از خود گذشتگی بسیجیان در تمامی امور نشان از بصریت و معرفت بالای مردم ایران دارد.
در صد بالایی از مردمان کردستان ایران اسلامی همانند سایر اقوام ایرانی در عضویت بسیج بوده و در پیشرفت ایران نقش بسزایی را ایفا می کنند. اما حضور مردم شریف و فهیم کُرد در بسیج مطابق میل و برنامه ی گروهک های ضدانقلاب و ضد کُرد مانند پژاک نبوده و همیشه بسیجیان را مزدوران حکومت می نامند.
هفته ی بسیج امسال هم همانند سال های گذشته با شکوهی هر چه بیشتر در تمامی نقاط کشور گرامی داشته و از بسیجیان تجلیل و تقدیر گردید.
در همین راستا در سندج مراسمی برگزار گردید ، و در این مراسم با شکوه سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های جمعی سندج اظهار کرد: هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان سندج مشغول فعالیت بوده و ۴۳۰ هزار نفر از مردم کردستان بسیجی هستند ، این اظهارات سردار رجبی منجر به عصبانیت گروهک های ضد انقلاب بویژه پژاک گردیده و بلافاصله نسبت به این خبر عکس العمل نشان داده و با انتشار بیانیه های در سایت های وابسته به فرقه حضور مردم فهیم کُرد در بسیج را حاصل عوام فریبی حکومت اعلام کرد . پژاک بسیج را نهادی عوامفریب و اغفال گر خواند که برای جذب اعضاء با شعارهایی مردم را به عضویت خود در می آورد .
پژاک در شرایطی مدعی می گردد که حکومت با عوام فریبی مردم کُرد را به عضویت بسیج در آورده است ، که اعضای بسیج متشکل از افرادی در تمام سنین و از هر صنف و شغلی مانند دکتر ، استاد دانشگاه ،کسبه و بازاریان ، دانشجو ، دانش آموز و … می باشد، و این ادعای پژاک تناقضی آشکار است چرا که اعضای پژاک نوجوان و جوانی هستند که با وعده های زندگی در اروپا و یا آزادگی جنسی فریب حیله و نیرنگ پژاک را خورده و در دام این فرقه گرفتار شدند.
مردم کردستان در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی ارادت و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند و با عضویت در بسیج در مقابل دشمنان متجاوز گر از خاک میهن دفاع کرده اند و اکنون این روحیه میهن دوستی و ولایتمداری در میان مردم کُرد چندین برابر شده و این روحیه میهن دوستی و فداکاری دشمنان انقلاب بویژه گروه ها و اپوزسیون کُردی را به ترس و وحشت انداخته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین