۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فراهم کردن زمینه ی جاسوسی برای اعضای پژاک و کودار

فراهم کردن زمینه ی جاسوسی برای اعضای پژاک و کودار

  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۳۷۶ بازدید
  • ۰

سرکرده های تروریستی پژاک و حزب تازه تاسیس کودار برای بقاء در مسند ریاست بستر مناسبی برای جاسوس پروری آماده کرده اند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : قدرت طلبی ،خود بینی و خیانت  از مهمترین اخلاق ترویست  و سازمانهای تروریستی محسوب می شود. عدم پایبندی به برخی از اصول ها و ارزشها و فقدان هدف و برنامه بسیاری از اعضای گروهک تروریستی را افرادی خائن به بار می آورد. اختلافات موجود میان احزاب و گروهک های تروریستی موجب گردیده است تا خیانت در داخل گروهک ها به نقطه اوج برسد . تاکنون گروهک های تروریستی بسیاری نظیر دمکرات ،کومله و پژاک بسیاری از اعضای خود را به اتهام جاسوسی برای سایر احزاب به قتل رساند ولی این فرقه های تروریستی همیشه این گونه اخبار را کتمان کرده اند.

جدایی بریا گابار از شورای رهبری پژاک نمونه ی بارزی از خیانت اعضاء به  گروهک بوده که پژاک تحت هیچ شرایطی نتوانست این خبر را کتمان نماید. ریزان جاوید رئیس کنونی  حزب تازه کودار در این راستا  در مصاحبه با شبکه نوروز تی وی چنین اعلام داشت “قبلاً در داخل پژاک عده ای اشخاص بودند که به خون شهداء خیانت کردند و فقط بدنبال منافع شخصی و فردی خود بودند ودر این راستا حرکت می کردند ویکی از این افراد نیز شخص بریار گار بود. اما جمیل از رئیس شورای رهبری پ ک ک   بایک بطور شفاف از واقعیت پرده برداشته و اعلام داشت : بریاگابار برای حکومت اقلیم کردستان عراق جاسوسی می کرد . جمیل بایک  به صراحت هر چه تمام بریارگابر را جاسوس بارزانی خواند است .

اختلافات موجود میان احزاب و زیادخواهی سران آن برای رسیدن به قدرت چنین محیطی را برای اعضاء فراهم کرده است که به راحتی اقدام به جاسوسی بر علیه همدیگر می کنند.

اکنون با انشعاب پژاک و تشکیل گروهک جدیدی بنام کودار ، شاهد ابتکارهای نوینی در جاسوسی و خیانت خواهیم بود. شرایط موجود منجر می شود اعضای فرقه مهارت هایی بالایی از جاسوسی و خیانت بر علیه دوستان قدیم خود کسب کنند . چرا که رهبران پژاک و رهبران کودار برای بقاء در مسند ریاست بایستی مواظب حرکات و اقدامات همدیگر باشند تا بر علیه یکدیگر توطئه ی صورت نگیرد، بنابراین اعضای خود را وادار به جاسوسی خواهند کرد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین