۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان آزادی سرکرده تروریست های پ.ک.ک و پژاک ۲۵ ساله شد!

  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
  • ۷۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: عبدالله اوجالان سرکرده گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک جنگ و خونریزی را به مناطق کردنشین خاورمیانه به ارمغان آورده است. مناطق کردنشین خاورمیانه نزدیک به ۴۰ سال است رنگ و بوی آرامش و امنیت به خود ندیده و بسیاری از کردها نا خواسته قربانی سیاست های پ.ک.ک و پژاک شده اند.

عبدالله اوجالان موسس این گروه تروریستی از لحاظ شخصیتی فردی خشونت طلب و جنگ افروز بحساب می آید. رفتارهای نامتعارف جنسی عبدالله اوجالان با زنان و دختران فرقه و تبدیل زنان به برده گان جنسی در پ.ک.ک و پژاک نشان از وجود بیماری روحی و روانی در این فرد است.

پنجاه هزار کشته و آوارگی هزاران خانواده کُرد را می توان از نتایج مبارزات عبدالله اوجالان عنوان کرد. ۲۶ بهمن ماه مصادف با ۱۵ فوریه سالروز دستگیری اوجالان می باشد و امسال وارد ۲۵ امین سال دستگیری اوجالان می شویم.

هر سال با فرا رسیدن ۱۵ فوریه پ.ک.ک و پژاک با تکرار توهم توطئه و با صدور پیام ها و فراخوان های مختلفی تلاش می کنند دستگیری این تروریست را در جوامع بین الملی غیرقانونی جلوه دهند. ولی تاکنون تلاش های تروریست ها برای آزادی و یا تبرئه اوجالان بی فایده بوده و در حال حاضر هیچ دولت و ملتی حمایت خود را از پ.ک.ک و اوجالان اعلام نکرده است.

کمیته به اصطلاح حمایت و پشتیبانی آزادی اوجالان هر سال با صدور فراخوانی از هم وطنان کُرد ایرانی درخواست می نماید که در حمایت از اوجالان به کف خیابان ها و میادین شهرها سرازیر شوند و مثلا فریاد آزادی اوجالان را سر دهند.

بصیرت و شعور هم وطنان کُرد زبان ما باعث گردیده تا کنون به این گونه فراخوان های ضدکُرد توجهی نشد. هموطنان فهیم کُرد با ارزیابی ماهیت پ.ک.ک و پژاک از اهداف شوم تروریست ها آگاه بوده و چنین اقداماتی را عامل نفوذ تروریست ها در شهرهای کردنشین می دانند و پیامدهای آن نیز بدون شک می تواند بی ثباتی و ناامنی در مناطق کردنشین ایران باشد.

باید گفت کردهای ایرانی حتی اگر قرار باشد برای پ.ک.ک و پژاک و اوجالان به خیابان بیایند، آن هم در جهت محکومیت و به پای محاکمه کشاندن آن هاست. چرا که تاکنون صدها دختر و پسر کرد توسط پ.ک.ک و پژاک ربوده شده و قربانی بازی جنگی آن ها با ترکیه شده اند. همچنین بیشترین آمار قربانیان تروریسم پ.ک.ک و پژاک نیز همین کردها هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین