۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

صلاح الدین دمیرتاش جاسوس میت ترکیه!

  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۴۰۳ بازدید
  • ۰

بسیاری از کارشناسان معتقدند صلاح الدین دمیرتاش جاسوس مشترک پ ک ک و میت ترکیه است ، و پیام های اوجالان را با جعل مورد نظر میت به دست آن گروه از رهبران پ ک ک در قندیل می رساند که خود نیز عامل میت هستند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : نخست وزیر اسلام ستیز ترکیه برای دست یابی به منابع نفت و گاز کردستان عراق و سوریه پروسه صلح و آشتی را طرح ریزی کرد ؛ اردوغان برای دستیابی به این هدف خود نیازمند کردها بود . ولی کردها از نیت شوم وی آگاه داشتند ، بنابراین برای این منظور از کسی کمک گرفتند که با لباس کردی و به نام کرد می جنگد اما هیچ سنخیتی با کردها ندارد . و اوکسی نبود جز عبدالله اوجالان دست نشانده سازمان استخبارات ترکیه…
رسانه های وابسته به دولت ترکیه و پ ک ک در اقدامی هماهنگ مدعی اند اوجالان از زندان دستور عقب نشینی اعضای فرقه خود را صادر کرده است اما بعضی از کارشناسان در این امر تردید دارند و معتقدند صلاح الدین دمیرتاش جاسوس مشترک پ ک ک و استخبارات ترکیه است ، پیام های اوجالان را با جعل مورد نظر میت به دست آن گروه از رهبران پ ک ک در قندیل می رساند که خود نیز عامل میت هستند . گفته می شود همه اعضای شورای رهبری پ ک ک عامل میت و باهوز اردال نیز عامل سرویس امنیتی سوریه است . فراموش نکنیم وی پزشک و همکلاسی بشار اسد بود.

یکی از استدلا های مهم این دسته از کارشناسان این است که اگر ترکیه واقعا با پ ک ک صلح می کند و روابط آنها آنقدر گرم شده که حتی اوجالان حاضر است دستور عقب نیشنی از خاک ترکیه را صادر کند پس چرا ترکیه از دوسال گذشته حق قانونی وکلای اوجالان را زیر پا گذاشته و حتی یکبار نیز اجازه نداده آنها با موکل خود دیدار کنند اما صلاح الدین دمیرتاش که نماینده مجلس است و از لحاظ حقوقی حق ملاقات با دشمن شماره یک امنیتی ترکیه ندارد هر وقت دوست داشته باشد پیش وی می رود و از زبان او انواع پیام صادر می کند؟

با کمی تامل می بینیم که نظر این دسته از کارشناسان درست است چون حتی اعضای خانواده اوجالان نیز از حق ملاقات با وی محروم هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین